Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Hp Psc 1210  (gelezen 811 keer)

Gast

  • Gast
Hp Psc 1210
« Gepost op: 2006/08/30, 10:11:28 »
Hallo,

Ik heb pas sinds gisteren kennis gemaakt met Ubuntu en heb het al op live-cd geprobeerd. Ik ben ernstig aan het nadenken over een definitieve installatie naast  Windows XP. Alleen het tevoegen van een HP PSC 1210 vind ik niet zo duidelijk. Volgens hetgeen ik begrepen heb, moet ik voor het printergedeelte de hpijs gebruiken die de wizard voorstelt en voor het scanner gedeelte het hpoj-package installeren. Dat hpoj-pakket zorgt dan enkel voor de scanner? Klopt dat en kan ik dat eerst met de live-cd de scanner en printer proberen te installeren alvorens tot een ge

socratux

  • Gast
Hp Psc 1210
« Reactie #1 Gepost op: 2006/08/30, 11:44:00 »
Ja die pakketten moeten kloppen, Ubuntu heeft zelf al uitgezocht dat je deze nodig hebt. Je kan idd met de live-cd de scanner testen zonder eerst een vaste installatie te doen.

Gast

  • Gast
Hp Psc 1210
« Reactie #2 Gepost op: 2006/09/01, 09:12:53 »
Bedankt voor de informatie. Nu ben ik tenminste zeker dat ik direct met de juiste pakketten aan de slag ga. Ik zal dat volgende week, dan heb ik rustig de tijd, dat allemaal eens proberen

pepe

  • Gast
Hp Psc 1210
« Reactie #3 Gepost op: 2006/09/01, 17:04:46 »
aloha,

ik heb een hp 1410 en na installatie van ubuntu bleek die volledig te werken zonder extra's te moeten installeren, ik zou gewoon eerst zo eens proberen

tata