Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: ManDVD opstarten en film uit Kino binnenhalen.  (gelezen 808 keer)

Offline pokemon

  • Lid
ManDVD opstarten en film uit Kino binnenhalen.
« Gepost op: 2007/12/23, 21:14:44 »
Ik heb zonet een filmpje gemaakt met Kino en zou graag uittesten of ik hiervoor een hoofdstukkenmenu kan maken met ManDVD. Als ik echter ManDVD open moet ik een project openen met extensie pma. Kan ik dit maken met Kino?

Je mag ook een ander programma voorstellen waarmee dit op een eenvoudige manier kan.

Offline glupper68

  • Lid
ManDVD opstarten en film uit Kino binnenhalen.
« Reactie #1 Gepost op: 2007/12/23, 23:14:08 »
Als je Mandvd opent dan moet je alleen een bestemmingsmap aangeven, staat boven in.
DePAL-standaard en de size staan al okay.  Daarna kun je beginnen met het maken van de dvd, invoegen van een filmpje, een menu aanmaken enz.

Wat jij bedoelt is een bestaand project openen. Als je die nog niet hebt. houdt het op.

Succes
Intel Pentium  Core 2 duo 2.66 ghz, geheugen 4 gig, Grafische kaart  NVidia GeForce 7050, geluid  Realtek High Definition audio, Router Linksys 54 Mbps WRT54GL wireless

Ubuntu 11.04

Offline pokemon

  • Lid
ManDVD opstarten en film uit Kino binnenhalen.
« Reactie #2 Gepost op: 2007/12/24, 11:48:46 »
Blijkbaar moest ik in Kino onder export in het tabblad DV kiezen voor dv avi1 en dan exporteren, dit bestand heb ik kunnen binnenhalen in Mandvd.

Bedankt voor de tip ivm de bestemmingsmap, ik heb dit wel de eerste keer ingegeven en kon dan verder. Blijkbaar wordt dit niet onthouden en moet je dat elke keer opnieuw invullen.

Het is me gelukt om alle stappen van Mandvd uit te voeren maar bij het maken van de file kwam een foutmelding. Ik probeer het later nog eens.