Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: realplayer installeren in Gutsy  (gelezen 1284 keer)

KwastjeModus

  • Gast
realplayer installeren in Gutsy
« Gepost op: 2007/10/22, 09:00:11 »
Ik zou graag realplayer willen installeren. Versie 10 is er voor Linux. Het is echter een Bin bestand wat ik binnen gehaald heb. Hoe kan ik dat uitvoeren?

realplayer installeren in Gutsy
« Reactie #1 Gepost op: 2007/10/22, 09:11:20 »
wacht ik kan je een hele goede .deb bestand bezorgen!

realplayer installeren in Gutsy
« Reactie #2 Gepost op: 2007/10/22, 09:14:27 »
klik hier voor een .deb pakket van realplayer. :) ;)

Offline Tom

  • Lid
realplayer installeren in Gutsy
« Reactie #3 Gepost op: 2007/10/22, 09:36:23 »
@Corvus_Corax bedankt voor de link ik heb er dankbaar ook gebruik van gemaakt.
Groetjes Tom.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

KwastjeModus

  • Gast
realplayer installeren in Gutsy
« Reactie #4 Gepost op: 2007/10/22, 09:51:02 »
Citaat van: CORVUS_CORAX
klik hier voor een .deb pakket van realplayer. :) ;)
Dat is een pakket voor Feisty en het lijkt erop dat dit niet gaat werken in Gutsy.
http://img153.imageshack.us/my.php?image=schermafdrukgdebigtkhs9.png

Blijft de vraag of dat bin bestand wel gaat werken. Weet iemand hoe dat Bin bestand te openen valt. Of is er inmiddels ook een deb bestand voor Gutsy?

realplayer installeren in Gutsy
« Reactie #5 Gepost op: 2007/10/22, 10:11:32 »
Citaat van: burgerleo
Citaat van: CORVUS_CORAX
klik hier voor een .deb pakket van realplayer. :) ;)
Dat is een pakket voor Feisty en het lijkt erop dat dit niet gaat werken in Gutsy.
http://img153.imageshack.us/my.php?image=schermafdrukgdebigtkhs9.png

Blijft de vraag of dat bin bestand wel gaat werken. Weet iemand hoe dat Bin bestand te openen valt. Of is er inmiddels ook een deb bestand voor Gutsy?
Zoals je kunt zien aan de melding heb je al helix-player geinstalleerd (waarop realplayer voor linux is gebaseerd) of je hebt al een poging gedaan om realplay met de bin te installeren.

Als Helix-player in synaptic zit, zou ik die installeren, omdat er functioneel en technisch geen essentieel verschil tussen de 2 zit,
aangezien realplayer voor linux gebaseerd is op helixplayer.

Normaal gesproken kon ik de reaplay pakketjes voor oudere versies wel installeren in een nieuwere versie.

realplayer installeren in Gutsy
« Reactie #6 Gepost op: 2007/11/02, 14:30:42 »
Citaat van: CORVUS_CORAX
klik hier voor een .deb pakket van realplayer. :) ;)
Geweldig bedank voor deze link, ik heb het geïnstalleerd en het werkt perfect en zonder problemen. Ik kan nu mooi weer een paar films bekijken. Thanks.
2009... het is alweer bijna voor bij. Ik geniet nog elke dag van Ubuntu. Natuurlijk heb ik ook een ander OS maar Ubuntu blijft voor mij de Nummer 1. :-)