Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: In 14.04 werkt Google Earth niet goed.  (gelezen 400 keer)

In 14.04 werkt Google Earth niet goed.
« Gepost op: 2015/01/01, 15:28:37 »
Ik krijg hem alleen maar in schermvullend en kan dus niks invullen in de zijbalk,want die is er niet.Nou heb ik dat ook wel eens in Firefox,maar dan kan ik met rechts klikken en alleen het deelvenster kiezen en dan kan ik hem weer gewoon krijgen.Maar in Google Earth kan je niet met rechts klikken,er gebeurd dan niks!Dus als ik een plek wil zoeken om te bekijken moet ik het zelf maar zoeken en met een Aarde als plek is dat natuurlijk verschrikkelijk moeilijk..Wie weet hier een oplossing voor?
Doe rustig aan,ben ik ook de hele dag druk mee.

Offline Nero

  • Lid
Re: In 14.04 werkt Google Earth niet goed.
« Reactie #1 Gepost op: 2015/01/02, 11:52:28 »
Bij de meeste -niet alle- programma's die je schermvullend kan gebruiken schakel je over tussen full-screen en normale modus met de F11 toets.

Help dit?

Re: In 14.04 werkt Google Earth niet goed.
« Reactie #2 Gepost op: 2015/01/02, 12:45:44 »
Ja!Dat is het!Nooit geweten dat ik dat met f11 kon doen!Heel erg bedankt,want ik kan dan ook de zijbalk oproepen.Waarom hij dan na installatie meteen fullscreen komt is me dan een raadsel..Overigens blijkt al weer dat helemaal verwijderen in Synaptic geen helemaal is.Ik had een plaats gemarkeerd in de vorige installatie en bij deze komt die gewoon weer terug.Of wordt dat als cookie op geslagen?
« Laatst bewerkt op: 2015/01/02, 12:48:42 door Lowlands »
Doe rustig aan,ben ik ook de hele dag druk mee.

Re: In 14.04 werkt Google Earth niet goed.
« Reactie #3 Gepost op: 2015/01/02, 21:19:30 »
klik je dan op verwijderen of die andere optie? (helemaal verwijderen of zo iets, ik weet het niet uit mijn hoofd)
Plus, de verborgen map met de punt ervoor in je persoonlijke map, moet je zelf even weghalen. En dan moet echt alles weg zijn.
Precies!Dat heb ik gedaan,maar niet die map in mijn persoonlijke map.Wist niet dat er daar nog wat zat..Dus dat verklaart het.Nou ja,het werkt redelijk,alleen de foto's niet he,maar dat was bekend..
Doe rustig aan,ben ik ook de hele dag druk mee.