Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: gOS  (gelezen 11857 keer)

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
gOS
« Reactie #50 Gepost op: 2008/03/17, 00:03:41 »
Citaat van: idefix
Het jammere uit dat artikel is vooral dat zo'n zaken geschreven worden:

 "Middle America Rejects Wal-Mart Linux Experiment"
 "Linux PCs Flop on Wal-Mart Shelves."

En dat is veel belangrijker dan onze discussie over gOS en Ubuntu.
Gebrek aan kennis. Tja, vooral hun probleem.... En dan komt dat soort lui vervolgens aankloppen bij mensen als jij en ik, om hun vastgelopen Windows te repareren. Enfin, ik doe dat niet meer: ik ondersteun alleen nog Linux. Inmiddels is dat doorgedrongen bij mijn familie en vrienden.  :-)

De groei van Linux moet komen van mensen die al een goede computerkennis hebben en ook goed hun Windows kennen, en die nieuwsgierig zijn geworden naar Linux. Dat is de doelgroep.

Offline feugli

  • Lid
Re: gOS
« Reactie #51 Gepost op: 2010/11/09, 05:39:35 »
citaat pjotr

Citaat
De groei van Linux moet komen van mensen die al een goede computerkennis hebben en ook goed hun Windows kennen, en die nieuwsgierig zijn geworden naar Linux. Dat is de doelgroep.
ik wil Gos eens proberen dus zit ik hier wat snuffelen
aan pjotr
ik heb onlangs een vriend die nu pas een pc in huis gehaald heeft kennis laten maken met ubuntu
en die is daar heel tevreden over, hij gebruikt de pc enkel om te surfen en mailen
volgens mij is dat ook een doelgroep
waarom zouden ze het anders zo gebruiksvriendelijk proberen te maken

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: gOS
« Reactie #52 Gepost op: 2010/11/09, 08:50:34 »
Beste feugli,
Oude koeien uit de sloot halen lijkt me niet helemaal de bedoeling. Het laatste antwoord in dit topic was al 2 jaar oud, voordat jij het weer omhoog bracht.
Inmiddels is de nieuwste versie van gOS ook al zo'n 2 jaar oud, dus is het wel veilig om aan te nemen dat dat project dood is.

Ik denk dat je beter naar Peppermint OS kan kijken: http://peppermintos.com/
Er zijn ook nog andere alternatieven, zoals Lubuntu of Linux Mint als je iets lichts zoekt.

Kom je er nog niet uit, open dan even een nieuw topic voor je vraag.
Dit topic gaat dicht.