Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: rythembox liedjes niet verdwijnen  (gelezen 969 keer)

rythembox liedjes niet verdwijnen
« Gepost op: 2009/09/20, 11:56:13 »
hallo,

op school gebruik ik windows met i tunes en heb ik alle muziek extern opgeslagen. maar als ik wil afspelen zonder dat die schijf erin hangt geeft hij alleen maar een foutmelden.
in ubuntu gebruik ik rythembox waar al mijn muziek in staat. maar als ik die opstart moet er elke keer weer muziek erin zetten omdat hij alles niet kan vinden.
hoe kan ik instellen dat ik alleen bijvoorbeeld een melding krijg ipv dat hij alles verwijderd? tgaat om minimaal 1000 liedjes.
weer terug van weg geweest gebruik ubuntu 12.04 weer

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: rythembox liedjes niet verdwijnen
« Reactie #1 Gepost op: 2009/09/20, 12:40:42 »
ik heb in rhytmbox de netwerklocatie van mijn muziek opgegeven dmv muziek > map importeren.

als ik nu eens rhytmbox opstart terwijl die pc uitstaat krijg ik idd een fout met missende bestanden maar als ik de locatie weer toegankelijk maak en rhytmbox opnieuw opstart controleert hij het automatisch en zijn de bestanden weer geladen.
dit moet eigenlijk net zo werken met een externe opslag als jij hebt.

Re: rythembox liedjes niet verdwijnen
« Reactie #2 Gepost op: 2009/09/20, 12:55:43 »
ik doe het ook via map importeren maar die ex hdd hangt er altijd aan ik wil gewoon dat ie de liedjes laat staan ookal kan ie ze nie vinden
weer terug van weg geweest gebruik ubuntu 12.04 weer

Offline Tom

  • Lid
Re: rythembox liedjes niet verdwijnen
« Reactie #3 Gepost op: 2009/09/20, 13:16:57 »
Als Uw Ext Hdd mee opstart met Uw Ubuntu zou het normaal blijven staan in Uw player.
Koppelt U de Ext Hdd af al is het voor een minuut loopt Uw muziek list leeg van Rhythmbox.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline Tom

  • Lid
Re: rythembox liedjes niet verdwijnen
« Reactie #4 Gepost op: 2009/09/20, 13:18:04 »
ik doe het ook via map importeren maar die ex hdd hangt er altijd aan ik wil gewoon dat ie de liedjes laat staan ookal kan ie ze nie vinden
Zal niet gaan , hij moet ze tenslotte vinden nietwaar.
Als U in Windows Uw map met muziek of videos weg doet vind WMP hem ook niet en speelt niks af ook die lijst word dan leeg. XD
« Laatst bewerkt op: 2009/09/20, 13:38:15 door Wanda »
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: rythembox liedjes niet verdwijnen
« Reactie #5 Gepost op: 2009/09/20, 14:03:03 »
Als Uw Ext Hdd mee opstart met Uw Ubuntu zou het normaal blijven staan in Uw player.
Koppelt U de Ext Hdd af al is het voor een minuut loopt Uw muziek list leeg van Rhythmbox.

het leuke is hij start inderdaat mee op met ubuntu koppel hem nooit los .
ik doe het ook via map importeren maar die ex hdd hangt er altijd aan ik wil gewoon dat ie de liedjes laat staan ookal kan ie ze nie vinden
Zal niet gaan , hij moet ze tenslotte vinden nietwaar.
Als U in Windows Uw map met muziek of videos weg doet vind WMP hem ook niet en speelt niks af ook die lijst word dan leeg. XD

ik heb al 1 jaar win voor sgool heb wmp nog nooit gestart of gevialideerd zelfs ;) ;) =D
weer terug van weg geweest gebruik ubuntu 12.04 weer

Offline Tom

  • Lid
Re: rythembox liedjes niet verdwijnen
« Reactie #6 Gepost op: 2009/09/20, 14:05:50 »
Probeer het eens met Totem(gstreamer) of hij die lijst bewaard .
In Jaunty bedoel ik dan.

Edit: U heeft toch aangevinkt ,, nieuwe bestanden in mijn collectie bij houden ,, in Rhythmbox bij bewerken.
« Laatst bewerkt op: 2009/09/20, 14:09:46 door Wanda »
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.