Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: playonlinux  (gelezen 1748 keer)

playonlinux
« Gepost op: 2010/07/19, 19:56:56 »
Halllo allemaal,

Ik heb ubuntu op mijn laptop en hab de sims 3 gedownload en hab op internet gelezen dat je dan wine moet downloaden dus dat heb ik gedaan en nu staat bij toepassingen helemaal onderin wine. Toen las ik dat playonlinux beter was dus downloade ik playonlinux met wine samen maar als ik daar op klik krijg je soort archiefje en als ik dan wil openen gaat die uitpakken en dan geeft die een foutmelding en mijn vraag is hoe moet ik het nou zo installeren, uitpakken of wat dan ook dat ik er de sims 3 op kan installeren?
p.s. ben beginner en heb wel verstand an computers maar niet van linux. Weet zegmaar neit hoe ik alles moet vinden!

wilt iemand me please helpen, alvast bedankt!
Xx Rosanne
« Laatst bewerkt op: 2010/07/19, 20:41:20 door rosanneg6n »

Offline TopGear

  • Forumteam
Re: playonlinux
« Reactie #1 Gepost op: 2010/07/19, 21:57:36 »
Ik denk dat je gewoon POL (Play On Linux) moet opstarten, aangeven welke game je wil, navigeren naar het bestand en installeren maar :)

Re: playonlinux
« Reactie #2 Gepost op: 2010/07/20, 13:08:23 »
Ja maar hoe?
als ik erop klik dan krijg ik een venster emt playonlinux-wine en als ik dan op het bestandje play on linux klik dan gaat die uitpakken maar dat doet die niet dan geeft die foutmelding. En als ik op openen en dan naar sims 3 gaat en dan het iso bestand pak dan doet die het niet dan zegt die kan iso bestand neit openen!

Re: playonlinux
« Reactie #3 Gepost op: 2010/07/20, 17:50:08 »
je moet eerst de .iso ook uitpakken

en daarna de setup opzoeken en die aanklikken vanuit pol
weer terug van weg geweest gebruik ubuntu 12.04 weer