Interactief > Algemeen

Uefi geen geavanceerd tabblad op HP en andere laptops.

<< < (3/3)

pinokkio:
Maak geen bios wachtwoord aan, ik vraag me echter af wat voor zin heeft dat als je eerst via een ww in je bios kan??Zonder ww zie je ook alle tabladen staan.

stel je vraag hier eens die zijn beter op de hoogte en kennis wat de bios betreft,  https://h30434.www3.hp.com/

wcrash:
@Nizi
Ik ben ook in het bezit van een HP laptop 15S-FQ2401ND; deze heeft ook geen "advanced" tabblad.
Dit is mij nooit opgevallen en ik mis eigenlijk ook geen configuratie mogelijkheden.
Deze laptop draait al ruim 1/2 jaar op Ubuntu 22.04 en ik heb daar verder geen problemen mee.
Wat voor extra configuratie mogelijkheden mis je dan die op een "advanced" tabblad zouden moeten staan?

pinokkio:

--- Citaat van: wcrash op 2024/01/29, 14:08:13 ---@Nizi
Ik ben ook in het bezit van een HP laptop 15S-FQ2401ND; deze heeft ook geen "advanced" tabblad.
Dit is mij nooit opgevallen en ik mis eigenlijk ook geen configuratie mogelijkheden.
Deze laptop draait al ruim 1/2 jaar op Ubuntu 22.04 en ik heb daar verder geen problemen mee.
Wat voor extra configuratie mogelijkheden mis je dan die op een "advanced" tabblad zouden moeten staan?

--- Einde van citaat ---
1  BIOS-setupprogramma, menu Geavanceerd

Beheer geavanceerde energie-instellingen en bus- en apparaatopties, inclusief de vergrendelingsstatus van het nummerblok bij het opstarten.

2 Power-On Options (Opstartopties): Wijzig wat er gebeurt als de computer een stroomstoring heeft gehad en bepaal de uitvoering van de Power On Self-Test (POST).

3 BIOS Power-On (Opstarten via BIOS): Selecteer de dagen en de tijd waarop de computer automatisch wordt ingeschakeld.

4 Bus Options (Busopties): Schakel geavanceerde busopties in of uit.

5 Device Options (Apparaatopties): Wijzig apparaatopties, zoals het gebruik van de toets NumLock.


Dit zijn de mogelijkheden dat je kan bij advanced tablad , althans bij een hp computer

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie