Interactief > Testforum

Ubuntu 23.10 Mantic Minotaur

<< < (7/7)

erik1984:
Dit topic is een beetje een monoloog geworden maar bedankt voor het testwerk EvC :) Zelf gebruik ik saai de LTS (Kubuntu dan) maar goed dat niet iedereen dat doet!

EvC:
Why You Can’t Currently Download Ubuntu 23.10

dekorte.marcel:
Vervelend, om het maar eens zachtjes uit te drukken, dat er naarlingen rondlopen die dit doen. Maar ik had 23.10 daarvoor al gedownload en op de desktop gezet. Moet ik me nu ergens zorgen om maken?

PS. Mantic Minotaur draait als een zonnetje trouwens, alleen begrijp ik nog steeds niet de meerwaarde van het 'snap' fenomeen.

DirkJan:

--- Citaat van: dekorte.marcel op 2023/10/13, 11:55:19 ---Vervelend, om het maar eens zachtjes uit te drukken, dat er naarlingen rondlopen die dit doen. Maar ik had 23.10 daarvoor al gedownload en op de desktop gezet. Moet ik me nu ergens zorgen om maken?

PS. Mantic Minotaur draait als een zonnetje trouwens, alleen begrijp ik nog steeds niet de meerwaarde van het 'snap' fenomeen.

--- Einde van citaat ---

Als ik het goed begrijp beperkt het probleem zicht tot één specifieke taal in de installer. Dus zolang je niet in het Oekrains Ubuntu installeert zie/zag je het niet voorbij komen. Maakt het niet minder vervelend dat dit is gebeurd. Wel goed dat men snel actie heeft ondernomen.

EvC:
Ubuntu 23.10 Downloads Are Back Online

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie