Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Provider  (gelezen 23016 keer)

Re: Provider
« Reactie #175 Gepost op: 2014/12/25, 20:48:19 »
Die menuverwijzing lijkt kapot te zijn. Maar als je daarna doorklikt op 'About us' kom je wel op de gewenste pagina uit:


(klik om te vergroten)

Offline EZ-man

  • Lid
Re: Provider
« Reactie #176 Gepost op: 2014/12/25, 21:10:10 »
Die menuverwijzing lijkt kapot te zijn. Maar als je daarna doorklikt op 'About us' kom je wel op de gewenste pagina uit:
About us = hagiografie:  beschrijving van heiligenlevens; ook: de wetenschap die zich op de bestudering van heiligenlevens toelegt
- op http://anw.inl.nl/article/hagiografie     =D  Bij dit soort zaken zit het in de details: bij corporate profile verwacht je info over wie er aan het roer staat. We wachten we, zal ik maar zeggen.  :(

Offline testcees

  • Documentatieteam
    • testcees
    • www.testcees.nl
Re: Provider
« Reactie #177 Gepost op: 2014/12/31, 16:05:57 »
Je weet, alles wat gratis is, daar lever je wat voor in. Simpel.
Weet je dat niet, dan ben je toch wat mij betreft, wat naïef.
Zelfs gebruik van dit forum is sinds kort niet meer “gratis”. Bij (bijna) iedere pagina die je bekijkt stuurt je browser (bijna ongemerkt) gegevens naar mywot.com.
De combinatie Lightbeam met Privacy Badger is al heel verhelderend als het om tracking gaat. Bij lightbeam zie je de derde partij en met Privacy Badger schakel je die uit.
Met Lightbeam zie je duidelijk de verbinding tussen Ubuntu-nl.org en mywot.com maar met Privacy Badger (of Ghostery of ABP) schakel je die niet uit. Alleen met NoScript (of api.mywot.com als 127.0.0.1 opnemen in /etc/hosts) kan je dit als forumbezoeker voorkomen.

Waarmee ik niet wil suggereren dat mywot.com je volgt (als in "tracking"), waarschijnlijk is het het een heel correct bedrijf wat de verzamelde gegevens alleen geanonimiseerd verhandeld. Of is dat naïef om te verwachten, de WOT service is immers gratis. :P
Klik links bovenin op Documentatie

Re: Provider
« Reactie #178 Gepost op: 2015/01/02, 16:06:04 »
Ja, wie weet is het naïef   :D =D =D

Ze kunnen wel zeggen dat ze correct zijn, maar ondertussen.......
Hoewel ik mij afvraag waarom dit forum dit wilt...maar dat is een andere kwestie en topic. ;) ;)

Statistiekjes over bezoekjes misschien? Maar daarvoor zijn vele php-scriptjes verkrijgbaar waarmee je dat volledig in eigen beheer houdt en de stats niet door derden gebruikt worden (wel ff achter password zetten dan).
- I ♥ Linux -
Bij irritatie, voeg hier 'partyrabbit' toe -> https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?action=profile;area=lists;sa=ignore