Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: beheerderswachtwoord wordt niet meer geaccepteerd  (gelezen 401 keer)

Offline Anna

  • Lid
beheerderswachtwoord wordt niet meer geaccepteerd
« Gepost op: 2017/02/21, 11:56:41 »
Het lukt me niet meer om updates binnen te halen met mijn beheerders wachtwoord. Ik heb een nieuw beheerders wachtwoord aangemaakt - volgens de aanwijzingen veranderd in het GRUB menu  - maar de oude blijft zichtbaar. Het lukt me niet met de oude of de nieuwe. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Anna

Offline vanadium

  • Lid
Re: beheerderswachtwoord wordt niet meer geaccepteerd
« Reactie #1 Gepost op: 2017/02/22, 13:11:02 »
Het lukt me niet meer om updates binnen te halen met mijn beheerders wachtwoord. Ik heb een nieuw beheerders wachtwoord aangemaakt - volgens de aanwijzingen veranderd in het GRUB menu  - maar de oude blijft zichtbaar. Het lukt me niet met de oude of de nieuwe. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Verklaar eens: "volgens de aanwijzingen veranderd in het GRUB menu"? "maar de oude blijft zichtbaar": je paswoord is toch nooit zichtbaar?

Offline Anna

  • Lid
Re: beheerderswachtwoord wordt niet meer geaccepteerd
« Reactie #2 Gepost op: 2017/02/26, 10:36:45 »
Het lukt me niet meer om updates binnen te halen met mijn beheerders wachtwoord. Ik heb een nieuw beheerders wachtwoord aangemaakt - volgens de aanwijzingen veranderd in het GRUB menu  - maar de oude blijft zichtbaar. Het lukt me niet met de oude of de nieuwe. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Verklaar ee

Excuses voor de late reactie.
Het lukt me niet meer om updates binnen te halen met mijn beheerders wachtwoord. Ik heb een nieuw beheerders wachtwoord aangemaakt - volgens de aanwijzingen veranderd in het GRUB menu  - maar de oude blijft zichtbaar. Het lukt me niet met de oude of de nieuwe. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Verklaar eens: "volgens de aanwijzingen veranderd in het GRUB menu"? "maar de oude blijft zichtbaar": je paswoord is toch nooit zichtbaar?
Excuses voor het late antwoord. Ik bedoelde in instellingen: beveiliging/privacy blijft het oude wachtwoord, type beheerder in staan.

Inmiddels weer opnieuw in GRUB menu wachtwoord aangemaakt, nu kon ik wel updates binnenhalen, maar het oude wachtwoord wordt als enige getoond in beveiliging/privacy
Anna
« Laatst bewerkt op: 2017/02/26, 11:08:13 door Anna »

Offline koos4401

  • Lid
Re: beheerderswachtwoord wordt niet meer geaccepteerd
« Reactie #3 Gepost op: 2017/02/26, 15:43:44 »
Anna schreef aan het einde van de topic-start:
Citaat
maar de oude blijft zichtbaar
Om even de puntjes op de i te zetten: bedoel je met beveiliging/privacy de beveiliging/privacy van Ubuntu óf van Firefox??
Op 27-okt-2009 om 08.20 GMT geregistreerd als gebruiker nr.: 498523