Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: test -x /usr/sbin/anacron || ( cd / && run-parts --report /etc/cron.daily )??  (gelezen 489 keer)

Hallo, ik krijg nu sinds enige tijd de volgende mail iedere dag van 1 van mijn servers;

Onderwerp:
Cron <root@cloud> test -x /usr/sbin/anacron || ( cd / && run-parts --report /etc/cron.daily )

Bericht:

/etc/cron.daily/50plesk-daily:
grep: e-banners: No such file or directory
exit status 255
grep: e-banners: No such file or directory
exit status 255


Ik run al zeker over een jaar een stuk of 10 Vultr cloud servers met de gratis Plesk Web Admin SE. Relatief weinig problemen gehad en tot nu alles kunnen oplossen behalve bovenstaande issue.

Heb dit uiteraard ook op het Plesk Forum geplaatst maar daar krijg ik te horen dat zelfs de dev's geen idee hebben wat dit veroorzaakt en raadt mij aan om een ticket aan te maken maar helaas geven de Plesk serials van Vultr je geen toegang om een ticket aan te maken dus ik probeer het eerst nog even zelf te vinden met hulp van mensen die daadwerkelijk verstand van Linux hebben  =D (ik dus niet)

Heb zelf niets veranderd op de server en dit is van de 1 op de andere dag komen opdagen, al mijn andere servers die precies dezelfde configuratie hebben veroorzaken dit niet.

Momenteel draait de server op Ubuntu 18.04.4 LTS en Plesk 18.0.25

Bedankt


Bump, al met diverse mensen het geprobeerd op te lossen, nog steeds niet gelukt.