Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Android.  (gelezen 141244 keer)

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Android.
« Gepost op: 2010/05/05, 17:53:36 »
wie heeft nog leuke app's die hij wil delen?

praktisch: wifi analyzer, de naam zegt t al ;)
              tv-gids.tv, makkelijk.
              meridian, een makkelijker en mooier alternatief voor sms e.d.
              trapster, voor wie veel op de weg is een handig ding mbt snelheids controles ;)
              keepscreen, laat je scherm aan terwijl je een app gebruikt terwijl normaal het scherm op uit zou gaan.
              Flashlight, handig als je weer eens iets moet zien in het donker ;)

leuk: throw a panda, kijk hoever je de panda kan gooien, gewoon leuk XD
        Shoot U, een leuk maar ook leerzaam spelletje, leer omgaan met schietbogen, zwaartekracht en actie/reactie.
        Teeter, een leuk "rol het balletje" spelletje, in het begin denk je makkelijk, later denk je .............. ;)


ik ben wel benieuwd wat jullie zoal gebruiken en geinstalleerd hebben :)

Re: Android.
« Reactie #1 Gepost op: 2010/05/05, 20:15:14 »
Hmm, leuk topic, maar Android is niet echt een distributie he ;)

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: Android.
« Reactie #2 Gepost op: 2010/05/05, 20:29:48 »
dan verplaats je het naar offtopic ;) maar ik vond het hier beter op zijn plaats dan offtopic aangezien het een OS is draaiend op de linux kernel :)

Re: Android.
« Reactie #3 Gepost op: 2010/05/05, 21:07:34 »
Daar heb jij weer gelijk in ;) Het is een twijfelgeval, maar ik laat hem hier maar staan, krijgt ie meer aandacht omdat er hier minder topics geopend/geüpdate worden ;)

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: Android.
« Reactie #4 Gepost op: 2010/05/05, 21:52:31 »
tnx :)

al valt het voor nu nog wel mee met de respons =D

Re: Android.
« Reactie #5 Gepost op: 2010/05/05, 21:53:36 »
Yw :)

Ja, ik heb helaas geen Android, dus ik kan geen apps aanraden :(

Offline Mark81

  • Lid
Re: Android.
« Reactie #6 Gepost op: 2010/05/06, 08:36:50 »
Beetje een schot voor open doel, maar Shazam is wel één van de beste apps voor android. Om op muziekgebied te blijven TuneWiki is een geweldige mediaplayer, die ook nog eens gelinkt is aan Last.fm. Als spelletjes zijn Cuboid (Rubik's Cube) en Toss It (prop papier in prullenbak gooien) wel geinig. Verder nuttige apps: Nu.nl, NOS teletekst, Google Goggles (heeft potentie!), AndroZip file manager, Advanced Task Killer en Toggle Settings...

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: Android.
« Reactie #7 Gepost op: 2010/05/13, 12:43:38 »
weer een heel handig tooltje gevonden: Android Pricewatch Scanner.


Citaat
Door Japke Rosink, donderdag 16 juli 2009 08:05
Bron: WLigtenberg.nl, submitter: Balachmar, views: 2.458

De Tweakers.net Pricewatch is de grootste prijsvergelijker voor hardware, software en consumentenelektronica in Nederland en België. De Pricewatch biedt productinformatie, prijzen en reviews om zo je keuze voor producten en verkopers beter af te kunnen wegen. Willem Ligtenberg heeft een applicatie ontwikkeld voor Android-toestelen waarmee je de informatie in de Tweakers.net Pricewatch kan raadplegen. Zo kan het de barcode van een product in de winkel via je toestel inscannen om vervolgens de huidige prijzen in de Tweakers.net Pricewatch te zien. Zeer handig wanneer je een aanbieding ziet in de winkel maar er niet helemaal zeker van bent of je het product niet ergens anders kan kopen voor een lagere prijs. Voor meer informatie en de mogelijkheid om deze applicatie binnen te halen verwijzen we jullie door naar de QR-code in de rechter bovenhoek van dit bericht.

 
Website   WLigtenberg.nl
Download   
market://search?q=pname:nl.wligtenberg.tpw


http://tweakers.net/meuktracker/20915/android-pricewatch-scanner.html

werkt vlekkeloos op mijn hero, handig zoals beschreven hierboven, nooit meer teveel betalen ;)

Re: Android.
« Reactie #8 Gepost op: 2010/05/13, 20:12:56 »
Dat is zeker handig zeg, ow had ik maar een mobiel met Android... :)

Re: Android.
« Reactie #9 Gepost op: 2010/07/13, 21:01:28 »
Nog meer mensen met aanbevelingen? :)
Heb sinds vandaag de Desire, dus hoe meer aanbevelingen voor apps/games hoe beter :)

Advanced Task Killer is trouwens echt superhandig!

Offline dennus

  • Lid
Re: Android.
« Reactie #10 Gepost op: 2010/07/13, 21:54:35 »
wie heeft nog leuke app's die hij wil delen?

              meridian, een makkelijker en mooier alternatief voor sms e.d.
   

Ik kan deze niet vinden in 'the market'???

Re: Android.
« Reactie #11 Gepost op: 2010/07/14, 11:37:53 »
Paper Toss is ook zeker een leuk spelletje :)
En ik speelde op mn Satio ook wel eens Fingerrace, en die is er ook voor Android, yaay :)

Enige programma dat ik echt mis op dit moment is NS Reisplanner (ze zijn momenteel bezig de Android-versie te maken).
En Trillian krijgt binnenkort ook een Android-versie, dus voor MSN zit ik dan ook gebakken, veel beter dan dat brakke Ebuddy :)

Re: Android.
« Reactie #12 Gepost op: 2010/07/14, 11:53:10 »
4chan Wallpapers, androidVNC, Color Flashlight, DroidLive, eBuddy, Google Translate, InstaMapper, Nu.nl, Touiteur, Wireless Tether, xPiano.

Re: Android.
« Reactie #13 Gepost op: 2010/07/14, 16:06:09 »
Paper Toss is ook zeker een leuk spelletje :)
En ik speelde op mn Satio ook wel eens Fingerrace, en die is er ook voor Android, yaay :)

Enige programma dat ik echt mis op dit moment is NS Reisplanner (ze zijn momenteel bezig de Android-versie te maken).
En Trillian krijgt binnenkort ook een Android-versie, dus voor MSN zit ik dan ook gebakken, veel beter dan dat brakke Ebuddy :)
Dan installeer je toch gewoon ubuntu op jouw smartphone

Re: Android.
« Reactie #14 Gepost op: 2010/07/14, 20:33:20 »
@Dooitze: Dat kan alleen op de Nexus One ;)
Bovendien ben ik heel erg tevreden met Android :)

Re: Android.
« Reactie #15 Gepost op: 2010/07/15, 12:09:04 »
Waarom zou het niet op andere android smartphones kunnen?

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: Android.
« Reactie #16 Gepost op: 2010/07/15, 18:02:44 »
vandaag eindelijk voor de G2 [t-mobile versie van de hero] de langverwachte update van Android 1,5 naar 2,1 =D


Offline daido

  • Lid
Re: Android.
« Reactie #17 Gepost op: 2010/07/19, 21:48:30 »
Ik heb een pulse mini van tmobile met android 2.1. Ik ben er erg tevreden mee. Ik heb nu een app geinstalleerd om te tethering gebruiken.
de App heet EASY TETHER. Met windows werkt het goed en makkelijk, maar bij ubuntu 10.04 krijg ik het niet aan de praat, terwijl het wel ondersteund wordt. Ubuntu driver heb ik geinstalleerd. maar ik krijg niks te zien.
Met mijn oude nokia was het heel makkelijk om te tetheren met ubuntu.
Wie weet hoe en wat?

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: Android.
« Reactie #18 Gepost op: 2010/07/20, 06:58:52 »
op mijn hero , ook met 2,1 werkt het simpel.

niets installeren, kabel verbinden en je krijgt een keuzescherm waar je je kan kiezen voor thetering oa, krijg jij dit scherm niet?

Offline daido

  • Lid
Re: Android.
« Reactie #19 Gepost op: 2010/07/20, 12:16:56 »
op mijn hero , ook met 2,1 werkt het simpel.

niets installeren, kabel verbinden en je krijgt een keuzescherm waar je je kan kiezen voor thetering oa, krijg jij dit scherm niet?

Ik heb easytether op de pulse geinstalleerd. De driver heb ik al op mijn computer geinstalleerd. Vervolgens ga ik de schermpjes op mijn pulse invullen en bij windows kan ik een verbinding maken, maar ubuntu krijg ik niets te zien.

T-mobile configuratie is al ingesteld (dat werkte prima met mijn nokia). Bij verbindingen krijg ik de tmobile-verbinding niet te zien.


Offline jan11000

  • Lid
Re: Android.
« Reactie #20 Gepost op: 2010/07/20, 14:25:16 »
http://www.jupiterbroadcasting.com/?p=2341
Hier word ook iets verteld om files te uploaden naar je android, ftp en nog iets(ben ik kwijt).

Re: Android.
« Reactie #21 Gepost op: 2010/08/24, 14:10:53 »
Iets wat ook geniaal is: Talking Tom Cat.
Had deze bij collega's op de iPhone gezien en hij is ook beschikbaar voor de meeste Android toestellen.
Hint: Voor maximaal effect is een matige inname van alcohol aanbevolen... XD

Offline Luuk58

  • Lid
Re: Android.
« Reactie #22 Gepost op: 2010/08/24, 15:23:07 »
Over een paar dagen mag ik ook bij het Androidclupje, ik heb een Galaxy S besteld ;D

Offline simthadim

  • Lid
Re: Android.
« Reactie #23 Gepost op: 2010/08/24, 17:40:22 »
Over een paar dagen mag ik ook bij het Androidclupje, ik heb een Galaxy S besteld ;D

Ik zit er ook nog over te twijfelen die te kopen, super mooi ding. En android.. geweldig!
Hoop alleen dat alle GPS en lag issues verholpen zijn na Froyo, wat Samsung er allemaal opgooit.. daar wordt je niet blij van

Re: Android.
« Reactie #24 Gepost op: 2010/08/24, 20:23:28 »
De Galaxy S is zeker mooi, maar een beetje traag. Mja, als t maar werkt he en anders hebben we altijd nog custom roms :)
(nee, ik heb geen Galaxy S, ik heb een HTC Desire ;))