Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Postman pat  (gelezen 1345 keer)

Postman pat
« Gepost op: 2010/03/16, 20:49:58 »
Goedendag allemaal.

Thuis hebben we nog een oude commodore 64 staan (eigenlijk twee maar de helft kan ik niet vinden door waarschijnlijk de verhuizing een aantal jaren terug). Nu kan ik dus ook een hoop floppy's niet meer vinden. Helaas valt onder deze hoop ook het spel Postman Pat. Nu heb ik al eens emulators geprobeerd maar die werken niet (goed). Op internet kan ik ook niks vinden.

Mijn vraag is aan jullie of iemand een floppy met Postman Pat heel toevallig heeft liggen (de kans acht ik klein, maar vragen kan geen kwaad). Dan zou ik het super vinden als ik het misschien zou kunnen kopieƫren. Althans als dat niet tegen de forum regels is wat ik overigens betwijfel omdat het spel en de spelcomputer al lang niet meer op de markt is.

Overigens plaats ik dit niet in het 'gevraagd' onderdeel omdat deze niet is bestemd voor spellen.

Groet, Koen
« Laatst bewerkt op: 2010/03/16, 20:51:51 door Koen Bokern »

Offline TopGear

  • Forumteam
Re: Postman pat
« Reactie #1 Gepost op: 2010/03/16, 20:53:54 »

Re: Postman pat
« Reactie #2 Gepost op: 2010/03/16, 21:16:31 »
Ik kan het misschien nog eens proberen maar ik heb al diverse pogingen gedaan om vice te installeren, maar ik kreeg het nooit aan de praat. Overigens op windows wel ooit. Maar weer op windows gaan werken dat is echt de allerlaatste optie.