Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ubuntu NL Verkiezingen 2011, kandidaten kunnen zich melden vanaf 5 maart  (gelezen 18969 keer)

Re: Ubuntu NL Verkiezingen 2011, kandidaten kunnen zich melden vanaf 5 maart
« Reactie #50 Gepost op: 2011/04/02, 10:25:23 »
Opgelost nu. Sorry voor het ongemak!
EDIT: Ieder moet wel opnieuw stemmen, de stemmen die eerder uit zijn gebracht, zijn niet bewaard.
« Laatst bewerkt op: 2011/04/02, 10:27:23 door Sense Hofstede »
Vragen over Ubuntu Nederland of de internationale Ubuntu-gemeenschap? PB of mail me!

Re: Ubuntu NL Verkiezingen 2011, kandidaten kunnen zich melden vanaf 5 maart
« Reactie #51 Gepost op: 2011/04/02, 10:35:40 »
Niemand kon stemmen, dus konden er ook geen stemmen worden opgeslagen

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Ubuntu NL Verkiezingen 2011, kandidaten kunnen zich melden vanaf 5 maart
« Reactie #52 Gepost op: 2011/04/02, 10:54:27 »
Gestemd!  =D

Ik kreeg alleen geen bevestigingsscherm dat ik gestemd heb.... Hoort dat zo?

Re: Ubuntu NL Verkiezingen 2011, kandidaten kunnen zich melden vanaf 5 maart
« Reactie #53 Gepost op: 2011/04/02, 10:58:24 »
Gestemd!  =D

Ik kreeg alleen geen bevestigingsscherm dat ik gestemd heb.... Hoort dat zo?
Als het goed is hoort er boven in het scherm iets gestaan te hebben dat je hebt gestemd. Maar misschien is het niet heel erg duidelijk.
Vragen over Ubuntu Nederland of de internationale Ubuntu-gemeenschap? PB of mail me!

Offline Soul-Sing

  • Lid
Re: Ubuntu NL Verkiezingen 2011, kandidaten kunnen zich melden vanaf 5 maart
« Reactie #54 Gepost op: 2011/04/02, 10:59:07 »
Gestemd!  =D

Ik kreeg alleen geen bevestigingsscherm dat ik gestemd heb.... Hoort dat zo?

ja, geen bevestiging, maar als je nog eens probeert te stemmen word je niet weer doorgelinkt. Dus het klopt wel zo.

Offline Soul-Sing

  • Lid
Re: Ubuntu NL Verkiezingen 2011, kandidaten kunnen zich melden vanaf 5 maart
« Reactie #55 Gepost op: 2011/04/02, 11:01:46 »
wanneer je echt op stemmen klikt:
Citaat
Je hebt al gestemd voor deze verkiezing
wanneer je klikt op : breng stem uit, krijg je geen melding idd.
« Laatst bewerkt op: 2011/04/02, 11:15:01 door leoquant »

Offline Tom

  • Lid
Re: Ubuntu NL Verkiezingen 2011, kandidaten kunnen zich melden vanaf 5 maart
« Reactie #56 Gepost op: 2011/04/02, 11:36:20 »
En ik sprak de stommerik dacht dat de stemming via IRC zou gaan ,daarom had ik mij zelf van de lijst geschrapt .. tsja te laat. :D
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline TopGear

  • Forumteam
Re: Ubuntu NL Verkiezingen 2011, kandidaten kunnen zich melden vanaf 5 maart
« Reactie #57 Gepost op: 2011/04/02, 12:07:49 »
Ik heb ook gestemd :-)

Re: Ubuntu NL Verkiezingen 2011, kandidaten kunnen zich melden vanaf 5 maart
« Reactie #58 Gepost op: 2011/04/02, 14:43:07 »
Ook gestemd, maar niet op mij zelf, zo ijdel ben ik ook niet. XD

Is er nog ergens een stand te zien of komt de uitslag na de periode? 
« Laatst bewerkt op: 2011/04/02, 14:49:21 door Gijsbert »
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Re: Ubuntu NL Verkiezingen 2011, kandidaten kunnen zich melden vanaf 5 maart
« Reactie #59 Gepost op: 2011/04/02, 14:44:51 »
Gestemd, en ik zag idd. een melding dat ik gestemd had.

Offline commandoline

  • LoCo-contact
    • marten-de-vries
    • Marten-de-Vries.nl
Re: Ubuntu NL Verkiezingen 2011, kandidaten kunnen zich melden vanaf 5 maart
« Reactie #60 Gepost op: 2011/04/02, 15:06:00 »
Ook gestemd, en ook ik kreeg netjes een melding dat ik gestemd had. :)

Ook gestemd, maar niet op mij zelf, zo ijdel ben ik ook niet. XD

Is er nog ergens een stand te zien of komt de uitslag na de periode?  
Tussenstand komt er dacht ik niet. Sense zei nl. op IRC dat hij de stemdatabase zoveel mogelijk met rust wil laten om het afgesproken stemgeheim te waarborgen.

Re: Ubuntu NL Verkiezingen 2011, kandidaten kunnen zich melden vanaf 5 maart
« Reactie #61 Gepost op: 2011/04/02, 15:11:50 »
Er komt inderdaad geen tussenstand. Dan kun je niet zien hoe iemand stemt aan hoe de tussenstand veranderd is nadat iemand heeft gezegd te stemmen en dan worden de stemmen niet beïnvloed door hoe er al gestemd is.
Vragen over Ubuntu Nederland of de internationale Ubuntu-gemeenschap? PB of mail me!

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Ubuntu NL Verkiezingen 2011, kandidaten kunnen zich melden vanaf 5 maart
« Reactie #62 Gepost op: 2011/04/02, 16:09:01 »
Er komt inderdaad geen tussenstand. Dan kun je niet zien hoe iemand stemt aan hoe de tussenstand veranderd is nadat iemand heeft gezegd te stemmen en dan worden de stemmen niet beïnvloed door hoe er al gestemd is.

Verstandige keuze. :)

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Ubuntu NL Verkiezingen 2011, kandidaten kunnen zich melden vanaf 5 maart
« Reactie #63 Gepost op: 2011/04/02, 18:05:18 »
Ook gestemd.
Nogmaals stemmen mocht niet, dus het moet goed gegaan zijn :lol:
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Offline asphyxia

  • Forumteam
Re: Ubuntu NL Verkiezingen 2011, kandidaten kunnen zich melden vanaf 5 maart
« Reactie #64 Gepost op: 2011/04/02, 20:10:59 »
Gestemd, geen terugkoppeling gekregen, maar ik mag aannemen dat e.e.a. goed is gegaan.

Het staat allemaal nog in de steigers, verwacht geen instantane magische wonderen, maar er is een begin en dat is hard nodig. Normaal gesproken blijf ik uit dit soort movements, maar hier wilde ik toch een minuscule bijdrage leveren.

Aan allen die straks de kar gaan trekken: ik wens jullie veel voorspoed en wijsheid om dingen op gang te krijgen, ervan bewust zijnde dat dit voor menigeen tussen de soep en de aardappelen door gaat. Succes!
Als de werkelijkheid er niet was, zou de wereld er heel anders uitzien. [Theo Maassen]
Alles is te kraken, niets is veilig, zorg dus voor zoveel mogelijk niets. [Ramana]

Offline Drummies

  • Lid
Re: Ubuntu NL Verkiezingen 2011, kandidaten kunnen zich melden vanaf 5 maart
« Reactie #65 Gepost op: 2011/04/03, 12:33:38 »
Er staan 2 verschillende data´s vermeld,geef het direct toe (Lang wachten met aanmelden i.v.m twijfels loont dus duidelijk niet,maar goed nu is het onmogelijk geworden kandidaatstelling: niet meer mogelijk)

Start Topic
Citaat
Deze eerste periode van kandidaatstelling duur vier weken, van het begin van 2 maart tot en met het eind van 4 april. Vanaf vijf april kan iedereen met stemrecht stemmen op de kandidaten. Vanaf 9 april zal de uitslag online staan.
http://ubuntunl.sensehofstede.nl/
Citaat
De eerste verkiezingen voor Ubuntu Nederland. Na een kandidaatstellingsperiode van 5 maart tot 2 april kunnen de gemeenschapsleden met stemrecht van 2 tot 9 april stemmen voor de functies van voorzitter en de overige zes gemeenschapsraadsleden.

Jammer had ik maar eerder de knoop moeten doorhakken ¨eigen schuld dikke bult zullen we maar zeggen¨
Succes en veel wijsheid voor degene die wel stemrecht hebben
Gestopt als aktief Forumlid 17/10/2011

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: Ubuntu NL Verkiezingen 2011, kandidaten kunnen zich melden vanaf 5 maart
« Reactie #66 Gepost op: 2011/04/03, 13:42:02 »
Ik heb mijn bijdrage d.m.v. mijn stem uitgebracht, een beetje jammer dat je "verplicht" bent alle keuze's te maken maar daar is een workaround voor, Ik heb in ieder geval mijn voorkeuren uit kunnen spreken en wens iedereen veel succes toe :)

Re: Ubuntu NL Verkiezingen 2011, kandidaten kunnen zich melden vanaf 5 maart
« Reactie #67 Gepost op: 2011/04/03, 13:49:45 »
Er staan 2 verschillende data´s vermeld,geef het direct toe (Lang wachten met aanmelden i.v.m twijfels loont dus duidelijk niet,maar goed nu is het onmogelijk geworden kandidaatstelling: niet meer mogelijk)

Start Topic
Citaat
Deze eerste periode van kandidaatstelling duur vier weken, van het begin van 2 maart tot en met het eind van 4 april. Vanaf vijf april kan iedereen met stemrecht stemmen op de kandidaten. Vanaf 9 april zal de uitslag online staan.
http://ubuntunl.sensehofstede.nl/
Citaat
De eerste verkiezingen voor Ubuntu Nederland. Na een kandidaatstellingsperiode van 5 maart tot 2 april kunnen de gemeenschapsleden met stemrecht van 2 tot 9 april stemmen voor de functies van voorzitter en de overige zes gemeenschapsraadsleden.

Jammer had ik maar eerder de knoop moeten doorhakken ¨eigen schuld dikke bult zullen we maar zeggen¨
Succes en veel wijsheid voor degene die wel stemrecht hebben
Dat spijt me. Ik moet het in het bericht verkeerd geschreven hebben, want het was wel van 5 maart tot 2 april. Excuses.
Vragen over Ubuntu Nederland of de internationale Ubuntu-gemeenschap? PB of mail me!

Offline Brumm3l

  • Lid
Re: Ubuntu NL Verkiezingen 2011, kandidaten kunnen zich melden vanaf 5 maart
« Reactie #68 Gepost op: 2011/04/04, 11:21:38 »
Ik heb gestemd, lijkt prima te werken.

Succes aan allen die gekozen worden!

Offline heir4c

  • Lid
Re: Ubuntu NL Verkiezingen 2011, kandidaten kunnen zich melden vanaf 5 maart
« Reactie #69 Gepost op: 2011/04/06, 01:20:48 »
Ook reeds gestemd.
Tip: https://makkelijkelinuxtips.blogspot.com/p/1.html en http://wiki.ubuntu-nl.org/   Upload-site:http://imgur.com/
be Open be Free be Ubuntu

Offline wutnubu

  • Lid
Re: Ubuntu NL Verkiezingen 2011, kandidaten kunnen zich melden vanaf 5 maart
« Reactie #70 Gepost op: 2011/04/09, 09:23:57 »
Alle winnaars gefeliciteerd, die gaan een stevig team vormen en e.e.a. een goede kant op sturen...

Succes!!!!!!!!!!!!!!

http://ubuntunl.sensehofstede.nl/verkiezing/1/Ubuntu%20Nederland%20verkiezingen%202011/uitslag/

Re: Ubuntu NL Verkiezingen 2011, kandidaten kunnen zich melden vanaf 5 maart
« Reactie #71 Gepost op: 2011/04/09, 10:13:05 »
Een kleine correctie, Keimpe de Jong (UnDifined) zijn naam is niet rood gekleurd, maar hij is wel verkozen. Sense is namelijk tot voorzitter verkozen zodat de stemmen op hem voor de gemeenschapsraad komen te vervallen.

Een prima team dat er zo staat denk ik. :)
« Laatst bewerkt op: 2011/04/09, 10:15:09 door Thomas de Graaff »

Offline Tom

  • Lid
Re: Ubuntu NL Verkiezingen 2011, kandidaten kunnen zich melden vanaf 5 maart
« Reactie #72 Gepost op: 2011/04/09, 10:21:30 »
Straks, vanaf twaalf uur middernacht zal het mogelijk zijn voor de gemeenschapsleden met stemrecht om zich kandidaat te stellen voor de functies van voorzitter en van gemeenschapsraadslid in de organisatie van Ubuntu Nederland. Er zijn zeven plekken te vullen: deze zeven mensen zullen samen de gemeenschapsraad vormen, en de gemeenschapsraad zal twee leden aanwijzen die samen met de voorzitter de gemeenschapsleiding, het dagelijkse bestuur van Ubuntu Nederland, zullen vormen.

Dus eigenlijk acht.
Dus de zeven mensen zullen  de gemeenschapsraad zijn en die kiezen dus twee mensen onder hun .
En die twee zullen samen met de voorzitter het dagelijks bestuur vormen .. juist ?.
En de andere gekozen leden .. wandeling in het Vondelpark ?.
Maar ja proficiat voor de verkozene. :)
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: Ubuntu NL Verkiezingen 2011, kandidaten kunnen zich melden vanaf 5 maart
« Reactie #73 Gepost op: 2011/04/09, 10:36:43 »
Straks, vanaf twaalf uur middernacht zal het mogelijk zijn voor de gemeenschapsleden met stemrecht om zich kandidaat te stellen voor de functies van voorzitter en van gemeenschapsraadslid in de organisatie van Ubuntu Nederland. Er zijn zeven plekken te vullen: deze zeven mensen zullen samen de gemeenschapsraad vormen, en de gemeenschapsraad zal twee leden aanwijzen die samen met de voorzitter de gemeenschapsleiding, het dagelijkse bestuur van Ubuntu Nederland, zullen vormen.

Dus eigenlijk acht.
Dus de zeven mensen zullen  de gemeenschapsraad zijn en die kiezen dus twee mensen onder hun .
En die twee zullen samen met de voorzitter het dagelijks bestuur vormen .. juist ?.
En de andere gekozen leden .. wandeling in het Vondelpark ?.
Maar ja proficiat voor de verkozene. :)
Nee, het zijn er wel degelijk zeven: de gemeenschapsraad bestaat uit de voorzitter en nog zes andere leden. Ik zal de uitslagpagina aanpassen om duidelijker aan te geven dat de voorzitter niet meer meedoet voor gemeenschapsraad.

Iedereen gefeliciteerd! Ik werk nu aan een blogpost met de uitslag.
Vragen over Ubuntu Nederland of de internationale Ubuntu-gemeenschap? PB of mail me!

Re: Ubuntu NL Verkiezingen 2011, kandidaten kunnen zich melden vanaf 5 maart
« Reactie #74 Gepost op: 2011/04/09, 10:37:41 »
Alle medeleden gefeliciteerd. En ook succes toegewenst voor de komende periode.
@Wanda, ik zou voorlopig maar niet door het Vondelpark lopen, de rotzooi is nog niet opgeruimd.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.