Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: toc.bin - wat er mee te doen  (gelezen 1191 keer)

toc.bin - wat er mee te doen
« Gepost op: 2009/12/06, 18:49:33 »
Ik kreeg van iemand een bestandje (waar muziek in te vinden zou moeten zijn) Het is tot mij gekomen als een toc.bin bestand. Wat kan ik daarmee?

Re: toc.bin - wat er mee te doen
« Reactie #1 Gepost op: 2009/12/06, 18:53:44 »
Dit zegt Google onderandere: http://www.fileinfo.com/extension/toc

Het lijkt mij type 3 te zijn (toc en toc.bin).

Re: toc.bin - wat er mee te doen
« Reactie #2 Gepost op: 2009/12/06, 19:18:45 »
Dit zegt Google onderandere: http://www.fileinfo.com/extension/toc

Het lijkt mij type 3 te zijn (toc en toc.bin).
Dat is correct. Met brasero slaag ik erin om een isobestand te maken. Als ik dat uitpak krijg ik weer een toc.bin bestand. De bedoeling is dat ik MP3 of OGG bestandjes krijg. Hoe dat te doen?

Ik kan wel een cd branden met dat iso-bestand, maar het moet toch simpeler te doen zijn?

Re: toc.bin - wat er mee te doen
« Reactie #3 Gepost op: 2009/12/06, 20:02:03 »
Je moet een cd branden met dat ISO-bestand.

Re: toc.bin - wat er mee te doen
« Reactie #4 Gepost op: 2009/12/06, 20:24:18 »
Je moet een cd branden met dat ISO-bestand.
Hoi Vistaus

Ja, dat zal mogelijk zijn, maar die (lege cd) moet ik dan speciaal kopen, en ik wil een aantal mp3 bestanden hebben die erop staan. De vraag blijft, kan het niet eenvoudiger? Ik draai nooit cd's.

Of moet ik mijn counterpart vragen om deze bestanden eerst te rippen en dan pas naar me te zenden. Is er niets anders te doen met dat toc.bin bestand?

Offline ivo

  • Lid
Re: toc.bin - wat er mee te doen
« Reactie #5 Gepost op: 2009/12/06, 20:39:53 »
Je moet een cd branden met dat ISO-bestand.
Hoi Vistaus

Ja, dat zal mogelijk zijn, maar die (lege cd) moet ik dan speciaal kopen, en ik wil een aantal mp3 bestanden hebben die erop staan. De vraag blijft, kan het niet eenvoudiger? Ik draai nooit cd's.

Of moet ik mijn counterpart vragen om deze bestanden eerst te rippen en dan pas naar me te zenden. Is er niets anders te doen met dat toc.bin bestand?

Probeer in de terminal
cd /Dropbox/"Leo jan Toshiba"/Chant/"Disc 1"
mkdir prut
sudo mount -o loop toc.bin prut/
password:                                       hier tik je je wachtwoord in, je ziet niets dat is goed.
ls prut

Als je dan je bestanden kunt zien kun je ze daaruit kopieren.
De mount sluit je af door
sudo umount prut




« Laatst bewerkt op: 2009/12/06, 20:45:33 door ivo »
There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.

Re: toc.bin - wat er mee te doen
« Reactie #6 Gepost op: 2009/12/06, 21:32:22 »
Je moet een cd branden met dat ISO-bestand.
Hoi Vistaus

Ja, dat zal mogelijk zijn, maar die (lege cd) moet ik dan speciaal kopen, en ik wil een aantal mp3 bestanden hebben die erop staan. De vraag blijft, kan het niet eenvoudiger? Ik draai nooit cd's.

Of moet ik mijn counterpart vragen om deze bestanden eerst te rippen en dan pas naar me te zenden. Is er niets anders te doen met dat toc.bin bestand?

Ha ha, prut, ziet er goed uit

moet even vragen of mijn maat me weer die bestandjes toestuurt. Ik meld of het gelukt is....

Probeer in de terminal
cd /Dropbox/"Leo jan Toshiba"/Chant/"Disc 1"
mkdir prut
sudo mount -o loop toc.bin prut/
password:                                       hier tik je je wachtwoord in, je ziet niets dat is goed.
ls prut

Als je dan je bestanden kunt zien kun je ze daaruit kopieren.
De mount sluit je af door
sudo umount prut






Offline ivo

  • Lid
Re: toc.bin - wat er mee te doen
« Reactie #7 Gepost op: 2009/12/08, 21:24:04 »
Je moet een cd branden met dat ISO-bestand.
Hoi Vistaus

Ja, dat zal mogelijk zijn, maar die (lege cd) moet ik dan speciaal kopen, en ik wil een aantal mp3 bestanden hebben die erop staan. De vraag blijft, kan het niet eenvoudiger? Ik draai nooit cd's.

Of moet ik mijn counterpart vragen om deze bestanden eerst te rippen en dan pas naar me te zenden. Is er niets anders te doen met dat toc.bin bestand?

Ha ha, prut, ziet er goed uit

moet even vragen of mijn maat me weer die bestandjes toestuurt. Ik meld of het gelukt is....

Probeer in de terminal
cd /Dropbox/"Leo jan Toshiba"/Chant/"Disc 1"
mkdir prut
sudo mount -o loop toc.bin prut/
password:                                       hier tik je je wachtwoord in, je ziet niets dat is goed.
ls prut

Als je dan je bestanden kunt zien kun je ze daaruit kopieren.
De mount sluit je af door
sudo umount prut






En, gelukt?
There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.