Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Vacature webteam medewerker  (gelezen 1818 keer)

Offline Soul-Sing

  • Lid
Vacature webteam medewerker
« Gepost op: 2011/05/25, 05:22:27 »
Hallo leden,

we zoeken iemand die naast double12 wil deelnemen in het webteam. Dat is een wat ambigue term. Het betekent dat je het Ubuntu-nl prikbord en Ubuntero van de maand idee weer oppikt onder andere. Het is niet veel werk, maar de bedoeling is wel deze taken vorm te geven en gewoon uit te voeren in samenspraak met elkaar. Uiteindelijk zal de raad de reacties op de vacature verzamelen en uitsluitsel geven over wie zal mogen deelnemen. Leden die geinteresseerd zijn kunnen het beste mij mailen via leoquantadubuntupuntcom.
Wel graag op korte termijn reageren, liefst in deze week.

groet!
leoquant
« Laatst bewerkt op: 2011/05/25, 10:33:17 door leoquant »

Offline Soul-Sing

  • Lid
Re: Vacature webteam medewerker
« Reactie #1 Gepost op: 2011/05/30, 11:29:38 »
Hallo leden,

we zoeken iemand die naast double12 wil deelnemen in het webteam. Dat is een wat ambigue term. Het betekent dat je het Ubuntu-nl prikbord en Ubuntero van de maand idee weer oppikt onder andere. Het is niet veel werk, maar de bedoeling is wel deze taken vorm te geven en gewoon uit te voeren in samenspraak met elkaar. Uiteindelijk zal de raad de reacties op de vacature verzamelen en uitsluitsel geven over wie zal mogen deelnemen. Leden die geinteresseerd zijn kunnen het beste mij mailen via leoquantadubuntupuntcom.
Wel graag op korte termijn reageren, liefst in deze week.

groet!
leoquant

Hallo leden,

over een paar uur sluit deze vacature, omdat er ook wat druk op zit. Deze vacature is hier op het forum en IRC gemeld.
Iedereen die gereageerd heeft bedankt!

leoquant

Offline Soul-Sing

  • Lid
Re: Vacature webteam medewerker
« Reactie #2 Gepost op: 2011/05/30, 15:24:32 »
Even een nieuwsgierige vraag, maar zijn er gegadigden?

ja

Offline Soul-Sing

  • Lid
Re: Vacature webteam medewerker
« Reactie #3 Gepost op: 2011/05/30, 15:50:09 »
Citaat
over een paar uur sluit deze vacature,
1. Het kan zijn dat er een aantal dagen voor stond.
2. Niet alle mensen die hebben gereageerd, zijn gegadigden voor je job.
Of te wel, niet geschikt.





In de notulen van de raad stond het, uit mijn hoofd, zo geformuleerd: de functie van webteambeheer(der) verdient versterking. Zoiets. Het is overigens altijd wel handig een backup te hebben voor een functie waar 1 lid voor verantwoordelijk is. Dus het wordt weer een "team".
Iedereen die gereageerd heeft is imho zeer geschikt, er werd in de startvacature al melding gemaakt van een zekere "haast" om de functie in te vullen.
Ik dacht dat ik een week had genoemd waarbinnen gereageerd moest worden.
De beslissing wie het wordt, is aan de raad.

Offline heir4c

  • Lid
Re: Vacature webteam medewerker
« Reactie #4 Gepost op: 2011/05/30, 17:49:56 »
[Moderator-Edit:
Topic een beetje opgeschoond.]
Tip: https://makkelijkelinuxtips.blogspot.com/p/1.html en http://wiki.ubuntu-nl.org/   Upload-site:http://imgur.com/
be Open be Free be Ubuntu