Ondersteuning > Hardware en drivers

All-In-One laserprinter...welke??

(1/6) > >>

Noidem:
Voor mijn vrouw ben ik op zoek naar een All-In-One Laserprinter (netwerk of usb). Het duizelt me van de modellen dus ik probeer even hier of iemand goede ervaringen met een specifieke, degelijke heeft die direct door Linux wordt herkend. En die qua toner-navullingen beetje betaalbaar is. En - belangrijk - waar ook NIET merkgebonden toner (dus van derden) in kan worden geplaatst. Ik hoorde ergens dat HP inmiddels 'geintjes' uithaalt, waardoor je verplicht bent altijd HP-toner te gebruiken(?). Een dergelijke printer komt niet in aanmerking. Toner op? Dan moet het ding iedere willekeurige nieuwe toner slikken.

Aangezien het hier een vrouw betreft, kun jullie waarschijnlijk al raden wat de eerste opmerking was toen ik zei dat ik op zoek ging naar een dergelijk device : 'Niet te groot he!?' Nee hoor... niet te groot ;).

Ben benieuwd of jullie tips hebben. Merci!

pinokkio:
ik heb hier een van hp photosmart5520 all-in-one en deze werkt zonder problemen met alle ubuntu versies kortom alle linux tot co. en is zeker betaalbaar kijk eens naar bol.com of cool blue
deze is dik 10 jaar en werkt nog zoals nieuw

Noidem:

--- Citaat van: pinokkio op 2024/05/16, 16:51:14 ---ik heb hier een van hp photosmart5520 all-in-one en deze werkt zonder problemen met alle ubuntu versies kortom alle linux tot co. en is zeker betaalbaar kijk eens naar bol.com of cool blue
deze is dik 10 jaar en werkt nog zoals nieuw

--- Einde van citaat ---
Dit is toch geen laserprinter?

pinokkio:
printen,scannen,kopieren,web 

maar laserprinter denk van niet dat is zonder inkt,nee dat heeft de mijne niet .

https://www.coolblue.be/nl/advies/inkjet-of-laser.html

rico70:
Brother, ik heb jaren lang een MFC gehad tot dat het papier transport kapot ging. Nu een printer en losse scanner.
All-in-one is leuk, tot er wat kapot gaat, dan heb je gelijk niets meer.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie