Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Evolution vraagt steeds code aanmeldsleutelbos  (gelezen 1280 keer)

Offline gwatte

  • Lid
Evolution vraagt steeds code aanmeldsleutelbos
« Gepost op: 2011/06/16, 23:31:39 »
't Is lastig steeds de code ingeven om binnen te geraken.Ik vind geen manier om het automatisch te laten opstarten.

Offline Roc.am

  • Lid
Re: Evolution vraagt steeds code aanmeldsleutelbos
« Reactie #1 Gepost op: 2011/06/17, 00:59:28 »
Bewerken -> Voorkeuren bij email accouns je account bewerken.
Het tabje email ontvangen links onder vinkje zetten bij onthoudt dit wachtwoord.

- Roc

Offline joop905

  • Lid
Re: Evolution vraagt steeds code aanmeldsleutelbos
« Reactie #2 Gepost op: 2011/06/18, 17:08:15 »
Automatisch aanmelden: schakel het sleutelboswachtwoord uit
punt: 40.

http://sites.google.com/site/computertip/tipsentrucs#TOC-Automatisch-aanmelden:-schakel-het-

gr

Offline gwatte

  • Lid
Re: Evolution vraagt steeds code aanmeldsleutelbos
« Reactie #3 Gepost op: 2011/06/18, 19:09:01 »
De 2 antwoorden gaan niet.Er is geen  vakje met 'onthoud wachtwoord'.Gnome 2 zit er niet op.Ik zal het eens uitprinten en dan de handelingen doen.Mijn laptop start automatish op.Alleen na zeer lange tijd in rust vraagt hij het paswoord.

Offline vanadium

  • Lid
Re: Evolution vraagt steeds code aanmeldsleutelbos
« Reactie #4 Gepost op: 2011/06/18, 19:32:34 »
Probeer nog eens je sleutelbospaswoord op blanko te zetten. Tegenwoordig kan dat op een gemakkelijker manier. Ik heb enkel een engelse versie.
* Start het programme "Password and Encryption keys" op (zit onder "Accessories")
* Rechts-klik "Passwords: login"
* Geef je oude paswoord in, en laat de twee volgende velden (Password" en "Confirm") blanko. Klik OK. Je krijgt nog een waarschuwing dat je best geen blanco paswoord zet, maar je moet je zin toch doorzetten.

Offline gwatte

  • Lid
Re: Evolution vraagt steeds code aanmeldsleutelbos
« Reactie #5 Gepost op: 2011/06/18, 23:17:04 »
Ik mag zoveel proberen,hij doet toch zijn goesting.Systeem-voorkeuren-wachtwoorden en sleutels-voorkeuren-de sleutel aanduiden en deleten.Dan meldt hij;je moet hetzelf weten.Foert zegt hij ,na de opstart is de email nog steeds met de sleutelbos O0

Offline vanadium

  • Lid
Re: Evolution vraagt steeds code aanmeldsleutelbos
« Reactie #6 Gepost op: 2011/06/19, 11:34:59 »
de sleutel aanduiden en deleten.
Dat klinkt niet zoals ik het had aangegeven.