Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: YouTube op volledig scherm werkt niet meer correct  (gelezen 2903 keer)

willemb

  • Gast
YouTube op volledig scherm werkt niet meer correct
« Gepost op: 2008/07/14, 00:40:53 »
Hallo, ik heb een vreemd probleem. Sinds een tijdje is het zo dat als ik in YouTube een filmpje bekijk en ik rechtsonder op de 'volledig scherm'-knop klik, dat eigenlijk het kleine YouTube-schermpje dat ik had, wordt uitgerekt over het volledige beeldscherm. Ik bedoel dat dus ook de bedieningsbalk onderin wordt vergroot met hetzelfde aantal pixels en alles op het scherm wordt dus heel blokkerig. Ik dacht eerst dat het YouTube wel zou zijn die iets (niet goed) had veranderd, maar in Windows werkt de volledig-scherm-functie nog wel prima. Ik vroeg me af of meerdere Ubuntu-gebruikers hier last van hebben, of ben ik de enige? Misschien dat het aan flash ligt, alhoewel dit probleem er pas sinds korte tijd is bij mij. Ik heb voor de zekerheid geupdate naar de nieuwste flash (volgens mij had ik die al, maar whatever), maar dat hielp niet. Voor diegenen die niet snappen waar ik het over heb: ik zie in de volledig-scherm-functie dus het onderstaande scherm. Deze afbeelding moet je dan dus uitvergroten naar volledig scherm en dan zie je precies wat ik zie. Dat klopt dus niet.


Offline tabasco

  • Lid
YouTube op volledig scherm werkt niet meer correct
« Reactie #1 Gepost op: 2008/07/14, 01:02:11 »
Bij mij heeft volledig scherm nooit soepel gelopen. Sinds kort zou het moeten gaan maar als ik op het volledig scherm icoontje druk dan gaat ie een fractie van een seconde op volledig scherm en weer terug.

Mijn workaround tot nu toe is altijd de inzoom functie van Compiz geweest. Het voordeel is dat het beeld zonder schokkerig te zijn mooi blijft. Voor de muiscursor in beeld gebruik ik het progje Unclutter.

Offline Dave

  • Lid
YouTube op volledig scherm werkt niet meer correct
« Reactie #2 Gepost op: 2008/07/14, 01:49:17 »
Hier totaal geen probleem.
amd 1200 512Mb
Ubuntu 7.10

Offline joop905

  • Lid
YouTube op volledig scherm werkt niet meer correct
« Reactie #3 Gepost op: 2008/07/14, 10:21:08 »
werkt hier 100% goed

GrJ.