Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: firefox heeft kuren  (gelezen 1391 keer)

firefox heeft kuren
« Gepost op: 2006/10/28, 15:59:43 »
Firefox draait hier niet goed meer.
Soms wil ik hem opstarten en zegt ie dat er al een versie draait terwijl dat echt niet het geval is. Ik moet dan helemaal herstarten en dat doet hij het, maar ook dat niet altijd.

Nu was de melding weer dat de vorige sessie was gecrashed en dan kun je uh... herstellen of herstarten.

Ergens klopt er iets niet.
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Offline Soul-Sing

  • Lid
firefox heeft kuren
« Reactie #1 Gepost op: 2006/10/28, 16:04:52 »
Een ander geluid van mij. Ik had meteen al problemen met Flash Player 9 Beta. Op twee laptops hadden we het geval dat Firefox op een pagina met Flash zomaar ineens verdween. Bij het opnieuw starten van FF kwam er dan de foutmelding dat FF al draaide en Herstart het systeem. Na dat een paar keer gedaan te hebben, met nostalgische herinneringen aan een ander OS, hebben we Flash 9 er weer afgegooid.

Er zijn nog meer mensen met Flash 9-problemen zag ik op het forum van Adobe. Ik wacht nu af tot die opgelost zijn en blijf voorlopig nog Flash 7 gebruiken.smile

draadje sami

zelf geen problemen.......

firefox heeft kuren
« Reactie #2 Gepost op: 2006/10/28, 16:08:15 »
Jaaaa, maar ik heb volgens mij geen Flash-probleem, Overigens zit ik hier ook nog met Flash 7. En ik weet dus ook niet op wie ik nou weer mag stemmen.

Maar goed, er is dus iets mis met het afsluiten van Firefox, denk ik.
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Saamelainen

  • Gast
firefox heeft kuren
« Reactie #3 Gepost op: 2006/10/28, 16:09:22 »
Ja, precies hetzelfde had ik ook ineens. Zelfs op twee laptops hier. Dat begon meteen na het installeren van Flash 9 Beta. Na het verwijderen daarvan was alles weer in orde. Ik heb nu weer gewoon Flash 7.

Er zijn nog meer problemen met Flash Beta 9. Kijk maar eens op het forum van Adobe:
http://www.adobe.com/cfusion/webforums/forum/categories.cfm?forumid=72&catid=616&entercat=y

Leo zei het al hierboven. :)

firefox heeft kuren
« Reactie #4 Gepost op: 2006/10/28, 16:12:04 »
Jaaa, maar ik heb 7 dus en toch van diezelfde soort problemen als in jouw draadje.... ik heb 7 en edgy, dat wel.
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Offline Soul-Sing

  • Lid
firefox heeft kuren
« Reactie #5 Gepost op: 2006/10/28, 16:43:01 »
erg vervelend. ik weet geen oplossing.sorry. :(

firefox heeft kuren
« Reactie #6 Gepost op: 2006/10/28, 21:12:58 »
nwaaah..... misschien wachten op een update en/of een wonder?
Nu ging het weer goed dus.. wie weet is het wonder stiekum al gebeurt?
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?