Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Fout bij install. firejail?  (gelezen 320 keer)

Offline HWE64

  • Lid
Fout bij install. firejail?
« Gepost op: 2020/09/01, 21:55:50 »
Ik heb net Firejail geinstalleerd en ook in de starter gezet maar als ik nu vanuit TB een bijlage wil invoegen, dit  kan eigenlijk alleen vanuit downloads maar dan krijg ik dit(bijlage)  te zien als ik documenten aan kies. Ik heb Firejail geinstalleerd vanuit synaptic.
Ik werk met Xubuntu 20.04.1 LTS. Bij de laptop kom ik alleen ( wat zo hoort) in downloads.
Wie weet wat er aan de hand is met Firejail????
« Laatst bewerkt op: 2020/09/02, 00:03:56 door HWE64 »
Niet panikeren, er is een Ubuntuforum.

1] Linux Mint 21.3 Xfce (Desktop hoofd pc). 2] LMDE 6 Xfce/LM21.3 Xfce (Clevo laptop) 3] LMDE 6 Xfce (Dell Laptop ). 4] LMDE 6 Xfce/Linux Mint 21.3 Xfce (HP Desktop test pc).   5] Xubuntu 22.04.3 Xfce (Dell desktop). 6] W10 (Dell Desktop)

Offline vanadium

  • Lid
Re: Fout bij install. firejail?
« Reactie #1 Gepost op: 2020/09/02, 08:57:01 »
Die verborgen folders zijn folders waar Thunderbird ook toegang toe heeft, in verband met de configuratie. Als je "verborgen folders" afzet, krijg je alleen Downloads te zien, zoals het wellicht hoort?

Offline HWE64

  • Lid
Re: Fout bij install. firejail?
« Reactie #2 Gepost op: 2020/09/02, 09:43:02 »
Die verborgen folders zijn folders waar Thunderbird ook toegang toe heeft, in verband met de configuratie. Als je "verborgen folders" afzet, krijg je alleen Downloads te zien, zoals het wellicht hoort?
@vanadium, bedankt. Dat wist ik niet. Bij de eerst opstart in TB wist ik niet wat ik zag. Had nog wel gekeken in mijn verkenner of cntl H uit stand maar wist ook niet dat je dit apart in TB ook kunt doen. Weer wat geleerd.
Niet panikeren, er is een Ubuntuforum.

1] Linux Mint 21.3 Xfce (Desktop hoofd pc). 2] LMDE 6 Xfce/LM21.3 Xfce (Clevo laptop) 3] LMDE 6 Xfce (Dell Laptop ). 4] LMDE 6 Xfce/Linux Mint 21.3 Xfce (HP Desktop test pc).   5] Xubuntu 22.04.3 Xfce (Dell desktop). 6] W10 (Dell Desktop)