Teams > Forum feedback

Verzoek

<< < (3/3)

partyrabbit:

--- Citaat ---Naar mijn mening is hier het "gezonde verstand" gedragscode van toepassing: "doe een ander niet aan wat jij ook niet wilt dat ze jou aandoen". M.a.w. probeer respect te hebben en zoek geen ruzie. Beledig niemand en gebruik geen taal dat sociaal niet aanvaardbaar is. Laat iedereen in zijn waarde.

--- Einde van citaat ---

Precies wat MKe voor je aanhaalt *

Misschien moet je dan zelf ook niet altijd iemand (mij bv) doorlopend op zijn lip gaan zitten, want dan zoek je de prikkels (wat jij 'ruzie' noemt) zelf op.

Ik krijg een beetje het idee dat dit voort komt door mijn topic, gezien het tijdverloop (of heb je ondertussen meer prikkels/'ruzie'? Mij dan ontgaan).
https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?topic=109544
Ik stel een normale vraag. Wat mij als lid volgens mij niet verweten kan worden. Of iets 'onhandigs' wat er 'altijd was' nu weg is?
Jij hoeft dat niet serieus te nemen, mag dat volledig negeren, en jij hoeft daarop niet te reageren. Jij hoeft mijn vraag niet (weer)  als 'onzinnig' weg te zetten. Dat is volledig je eigen keuze.

En dan heb ik ook geen reden om (weer op jou, want niet de eerste keer) te REageren om de gewoon serieuze vraag te onderbouwen, en niet jouw vermeende 'onzinnigheid' ervan te weerleggen.
Of wat wil je dan bereiken? Dat Partyrabbit niets meer mag zeggen en dit het Rik123 forum wordt? Want als dat je doel is, vraag dan gewoon eerlijk en openhartig of het account Partyrabbit verwijderd kan worden.

* Doe gewoon vriendelijk tegen mij. Doe ik het ook. Zo niet, nou dan niet. En dan ook niet beklagen als er weerwoord komt waar je dan zelf om vraagt. Het is allemaal niet zo moeilijk.

Dit wilde ik even gezegd hebben, en hier laat ik het verder bij.
Als het niet om mij ging (wat ik hoop!!), waarvan ik dan graag je bevestiging zie (weet ik ook waar ik aan toe ben), dan heb ik niets gezegd. En dan gaan wij gewoon lekker verder met dit forum. Dus toch Zo jammer  :(

Ron:

--- Citaat van: partyrabbit op 2021/10/08, 13:53:28 ---Dit wilde ik even gezegd hebben, en hier laat ik het verder bij.

--- Einde van citaat ---
Dan een slotje :lol:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie