Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Android gaat het nog zwaar krijgen...  (gelezen 17189 keer)

Offline emiel1976

  • Lid
Re: Android gaat het nog zwaar krijgen...
« Reactie #100 Gepost op: 2011/08/29, 15:28:09 »
Je komt een beetje laat aanwaaien. Ik heb in die post boven jou post al het bewijs geleverd.
Daarbij verzenden de Amerikanen niks naar Nederland, dus jou linkjes heb ik ook niet bijster veel aan. Niettemin bedankt voor het meedenken ;)

Tis een beetje moeilijk voor je te begrijpen allemaal, snap ik, maar ik liet zien dat Femke gelijk had betreffende de $99 ipv euro.

En sinds wanneer versturen/verschepen Amerikanen nix meer naar NL ?
Ik koop nog regelmatig spullen in de USA en krijg het nog altijd netjes binnen, hebben ze een hekel aan jouw dat ze je nix opsturen ?


Wat in de US in Dollars is, is hier in Euro's.
Ze denken dat de Europeanen dom zijn en niet voor de dollars kiezen.

Er zijn bedrijven die alleen in de VS verschepen en niet naar het buitenland.

Re: Android gaat het nog zwaar krijgen...
« Reactie #101 Gepost op: 2011/08/29, 17:03:21 »
Je komt een beetje laat aanwaaien. Ik heb in die post boven jou post al het bewijs geleverd.
Daarbij verzenden de Amerikanen niks naar Nederland, dus jou linkjes heb ik ook niet bijster veel aan. Niettemin bedankt voor het meedenken ;)

Tis een beetje moeilijk voor je te begrijpen allemaal, snap ik, maar ik liet zien dat Femke gelijk had betreffende de $99 ipv euro.

En sinds wanneer versturen/verschepen Amerikanen nix meer naar NL ?
Ik koop nog regelmatig spullen in de USA en krijg het nog altijd netjes binnen, hebben ze een hekel aan jouw dat ze je nix opsturen ?


Wat in de US in Dollars is, is hier in Euro's.
Ze denken dat de Europeanen dom zijn en niet voor de dollars kiezen.

Er zijn bedrijven die alleen in de VS verschepen en niet naar het buitenland.


In Nederland sturen sommige bedrijven ook alleen maar binnen de Benelux....
Meer weten over Ubuntu? Bezoek mijn site dan eens:
Simpelbuntu


Re: Android gaat het nog zwaar krijgen...
« Reactie #102 Gepost op: 2011/08/29, 20:15:09 »
Dankjewel Emiel. Jij begrijpt het tenminste.

@Gandyman: Jammer dat je mijn link en screenshot niet hebt gezien. Daarin kon je dus duidelijk zien dat het ook 99 euro is.

Re: Android gaat het nog zwaar krijgen...
« Reactie #103 Gepost op: 2011/08/30, 12:52:41 »

@Gandyman: Jammer dat je mijn link en screenshot niet hebt gezien. Daarin kon je dus duidelijk zien dat het ook 99 euro is.
Je snapt er echt geen ruk van he ?  ???

Nogmaals.
Jij gaat tegen Femke in dat dit niet waar is en beweert dat het 99 euro is, zij kijkt in de USA en daar word hij echt verkocht voor 99 dollar.
Ik geef nog wat 99 dollar linkjes als bewijs voor je....

Sja dat jij hem in Europa koopt voor 99 euro is jouw fout.

Ik liet je toch echt zien dat het daar echt 99 dollar is en dus omgerekend 68.95 euri.....

En het verschil tussen jouw en mijn persoontje is dat ik wel alles lees en dus ook je screenshotje heb gezien waarin jij 99 euri betaald.

Echter dat is de clou niet.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Microsoft geeft je een raam, Linux geeft je een heel huis :D

Re: Android gaat het nog zwaar krijgen...
« Reactie #104 Gepost op: 2011/08/30, 13:17:42 »
Als je alles had gelezen, dan zou je nu ook Emiels post gelezen hebben dat niet alle bedrijven naar Nederland verschepen. Wil je best even een aantal linkjes geven van de winkels die de HP Touchpad verkochten voor 99 dollar en aangaven niet naar Nederland te verschepen.

Re: Android gaat het nog zwaar krijgen...
« Reactie #105 Gepost op: 2011/08/30, 14:22:18 »
Laat maar zitten want je snapt het nog steeds niet.....  ???
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Microsoft geeft je een raam, Linux geeft je een heel huis :D

Re: Android gaat het nog zwaar krijgen...
« Reactie #106 Gepost op: 2011/08/30, 14:27:34 »
* Vistaus zucht

Kan iemand anders dan uitleggen wat Gandyman bedoeld? Want volgens mij heb ik nu zo'n beetje alles wel duidelijk gemaakt aan Gandyman, met zelfs steun van Emiel en lord.

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Android gaat het nog zwaar krijgen...
« Reactie #107 Gepost op: 2011/08/30, 17:51:04 »
* Vistaus zucht

Kan iemand anders dan uitleggen wat Gandyman bedoeld? Want volgens mij heb ik nu zo'n beetje alles wel duidelijk gemaakt aan Gandyman, met zelfs steun van Emiel en lord.
Weet hij zelf wel wat hij bedoelt ??? Ik iig niet...

Re: Android gaat het nog zwaar krijgen...
« Reactie #108 Gepost op: 2011/08/30, 17:57:46 »
Oke, ben ik dus niet de enige die hem niet begrijpt. Ik ga inderdaad met jou mee in "weet hij zelf wel wat hij bedoelt".

Offline emiel1976

  • Lid
Re: Android gaat het nog zwaar krijgen...
« Reactie #109 Gepost op: 2011/08/30, 17:57:58 »
@Vistaus, hij bedoeld dat je hem in de VS had kunnen bestellen. Dan had je 99 Dollar betaald in plaats van 99 Euro.


@Gandyman, uiteindelijk maakt het niet zoveel meer uit vanwege de verzendkosten.
Nadeel met de VS is, is dat ze daar over het algemeen hogere verzend prijzen hebben dan als je iets uit Aziƫ laat komen.


Re: Android gaat het nog zwaar krijgen...
« Reactie #110 Gepost op: 2011/08/30, 20:43:23 »
@Vistaus, hij bedoeld dat je hem in de VS had kunnen bestellen. Dan had je 99 Dollar betaald in plaats van 99 Euro.


@Gandyman, uiteindelijk maakt het niet zoveel meer uit vanwege de verzendkosten.
Nadeel met de VS is, is dat ze daar over het algemeen hogere verzend prijzen hebben dan als je iets uit Aziƫ laat komen.




Kijk emiel1976 snapt het helemaal, tis idd ook heel simpel .....


WBT die verzendkosten klopt, mja soms schiet je der wel goed mee uit...
« Laatst bewerkt op: 2011/08/30, 20:46:13 door Gandyman »
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Microsoft geeft je een raam, Linux geeft je een heel huis :D

Re: Android gaat het nog zwaar krijgen...
« Reactie #111 Gepost op: 2011/08/30, 21:34:14 »
Ja, die verzendkosten maken toch niks uit. En zoals ik al zei: die winkels in de VS die de HP Touchpad verkochten, verschepen niet naar Nederland, dus moet je duur via MyUS of Borderlynx gaan doen. Conclusie: het is niet goedkoper om de Touchpad uit Amerika te laten komen.

Offline emiel1976

  • Lid
Re: Android gaat het nog zwaar krijgen...
« Reactie #112 Gepost op: 2011/08/30, 22:09:25 »
Uhm daar ben ik niet mee eens.
Er zijn genoeg winkels die daar een touchpad verkochten en ook naar Nederland verzenden.
Dat die dingen nu allemaal op zijn in de VS staat daar los van.

Ik bestelde vaak heel veel dingen waardoor de verzendkosten in verhouding lager worden en je winstmarge groter.
Als je 2 van die dingen had besteld, dan had je de verzendkosten kunnen delen met iemand en had je best wat verdient.

Re: Android gaat het nog zwaar krijgen...
« Reactie #113 Gepost op: 2011/08/30, 22:55:02 »
"Er zijn genoeg winkels die daar een touchpad verkochten en ook naar Nederland verzenden."

Ik heb ze allemaal nagestruind, maar geen enkele kunnen vinden. Althans, laat ik het zo stellen: niet die hem voor 99 dollar verkochten. Van de 99 dollar-winkels verstuurde er geen 1 naar Nederland. Alleen Futureshop dan, maar die waren al op vooraleer ik ook maar een poging kon wagen.

"Als je 2 van die dingen had besteld, dan had je de verzendkosten kunnen delen met iemand en had je best wat verdient."
Ja, dat stelde ik ook al voor op Tweakers.net, maar niemand antwoordde. En meer tijd had ik niet, want ze waren al bijna uitverkocht in de winkel waarin ik bestelde. Dus dat moest ik helaas laten schieten.

Laten we verder maar afwachten hoe het bij Fnac gaat lopen. Ik ben deze discussie meer dan beu. Het is tevens niet goed voor de sfeer op dit forum om in dit soort discussies te belandden. Dus bij deze hou ik het in ieder geval voor gezien in dit topic aangaande de HP Touchpad.

Offline petervs

  • Lid
Re: Android gaat het nog zwaar krijgen...
« Reactie #114 Gepost op: 2011/09/29, 13:53:50 »
Nou nou...
http://webwereld.nl/nieuws/108082/microsoft--alles-met-android-schendt-onze-patenten.html

De laatste zin:
Citaat
Tot op heden is alleen Android-maker Google zelf niet aangeklaagd.
dat vraag ik me dus af, waarom dat is.

Het lijkt de koude oorlog wel, toen vielen de grootmachten elkaar ook niet rechtstreeks aan. Waartoe leidt dit, vraag ik mij af.
Ubuntu MATE 16.04

Offline markba

  • Lid
    • http://markbaaijens.nl/
Re: Android gaat het nog zwaar krijgen...
« Reactie #115 Gepost op: 2011/09/29, 14:02:03 »
Het lijkt de koude oorlog wel, toen vielen de grootmachten elkaar ook niet rechtstreeks aan. Waartoe leidt dit, vraag ik mij af.
Misschien hogere prijzen, minder keuze en leveringonzekerheid? Een voordeel voor de consument zal het waarschijnlijk niet opleveren.

Re: Android gaat het nog zwaar krijgen...
« Reactie #116 Gepost op: 2011/09/29, 15:06:45 »
En daarmee schendt Apple dus ook MS zijn patenten. Dat nieuwe notificatiesysteem in iOS 5 is een exacte kopie van die van Android. Dus als Android patenten schendt met dat systeem, doet Apple dat nu ook.

Offline emiel1976

  • Lid
Re: Android gaat het nog zwaar krijgen...
« Reactie #117 Gepost op: 2011/09/29, 15:48:39 »
Apple was samen met Microsoft de eerste die alles na maakte en jatte van anderen en er hun eigen naam op zette of het hun uitvinding was.

Er is wel 1 verschil tussen die 2. Microsoft overlegt met de fabrikanten om zo tot een oplossing te komen en dat blijkt de betere weg te zijn want de fabrikanten gaan er mee akkoord en Microsoft is ook tevreden.
Die zijn trouwens nu wel met Google in overleg, met de overgenomen afdeling van Motorola.
Zullen ze ook wel uit komen.

Apple daarin tegen wil dat verkoop verboden word.
Dit omdat het bij hun wel om geld gaat maar ook in markt aandeel.
Ze verliezen markt aandeel en omdat Samsung hun grootste concurrent is en hun producten alleen maar populairder worden.
Tevens beginnen ze ook met hun producten achter te lopen op waar de concurrentie mee komt.
Zo zijn andere tablet's en telefoons al sneller lichter en dunner dan hun producten.
Aangezien die producten nu op de markt komen, wil Apple ze tegen houden zodat ze niet te ver achterop raken.

Microsoft heeft amper een markt aandeel en weet dat die vertraging technieken niet werken en doen het zo.
Hebben ze ondanks dat ze weinig markt aandeel hebben, toch inkomsten voor iedere verkochte telefoon. Tevens werken ze samen met fabrikanten voor hun tablet's en telefoons.
Waarschijnlijk zit in de deal dat ze minder hoeven af te dragen als ze Microsoft producten maken.



Re: Android gaat het nog zwaar krijgen...
« Reactie #118 Gepost op: 2011/09/29, 17:45:11 »
"Waarschijnlijk zit in de deal dat ze minder hoeven af te dragen als ze Microsoft producten maken."

Dat denk ik niet. HTC betaalde namelijk al aan MS voor hun Android-telefoons in de tussenpose. Toen HTC WM 6.5 dumpte (ergens vorig jaar), hadden ze geen MS-telefoons meer, maar toch betaalden ze hetzelfde bedrag. Nu hebben ze weer MS-telefoons, maar betalen nog steeds hetzelfde bedrag.

Offline emiel1976

  • Lid
Re: Android gaat het nog zwaar krijgen...
« Reactie #119 Gepost op: 2011/09/29, 18:18:40 »
Het hangt af van de afspraak.
Het kan best dat is afgesproken dat ze Windows 7 telefoons zouden gaan maken.
Je ziet wel aan Nokia dat, dat niet van de een op andere dag is geregeld.


Re: Android gaat het nog zwaar krijgen...
« Reactie #120 Gepost op: 2011/09/29, 20:19:23 »
"Het kan best dat is afgesproken dat ze Windows 7 telefoons zouden gaan maken."

Daar was nog geen sprake van toen. Zoek het maar na, want bij deze heb ik gewoon gelijk.

Offline emiel1976

  • Lid
Re: Android gaat het nog zwaar krijgen...
« Reactie #121 Gepost op: 2011/09/29, 20:31:00 »
@Vistaus, Lees mijn bericht nog eens en deel het eens op in stukjes.
Reageer dan nog eens.

Re: Android gaat het nog zwaar krijgen...
« Reactie #122 Gepost op: 2011/09/30, 22:59:03 »
Hmm, ik vraag me toch af: die nieuwe app-switcher van Windows Phone 7.5 is gekopieerd van webOS. Dat is gewoon een feit en HP heeft dat bevestigd. Ik vraag me dan af: waarom maakt HP er geen rechtszaak van? Ze kunnen prima webOS redden met het geld dat ze krijgen als ze even die rechtszaak van MS winnen. HP heeft de patenten overduidelijk, dus een lange rechtszaak kan het niet worden.

Offline emiel1976

  • Lid
Re: Android gaat het nog zwaar krijgen...
« Reactie #123 Gepost op: 2011/10/01, 00:09:20 »
Een zaak beginnen is niet altijd verstandig.
Je weet niet wat Microsoft doet waardoor HP straks meer moet betalen dan Microsoft voor een patent.
Ook kan HP wel zeggen dat er een patent geschonden word maar gaat de rechter daar in mee.
Blijft altijd lastig dit soort zaken.

Re: Android gaat het nog zwaar krijgen...
« Reactie #124 Gepost op: 2011/10/01, 01:58:34 »
Inderdaad, allemaal Ipot nat. XD
Ik ben dit draadje van het begin af aan aan het lezen en vind die uitdrukking heel erg leuk.
In hoeverre zijn wij computergebruikers mede verantwoordelijk voor (toekomstige) kernrampen.
Computer is interessant en indrukwekkend maar...http://www.hoedoe.nl/natuur-milieu/milieu/hoe-verklein-ik-mijn-mondiale-voetafdruk