Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: We maken ons zorgen!!  (gelezen 19904 keer)

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: We maken ons zorgen!!
« Reactie #75 Gepost op: 2009/03/15, 12:14:09 »
De mededeling van R0n dreigt een verkeerd beeld te scheppen. Terwille van een juiste beeldvorming:

Ik heb niets te maken met de persoonlijke aanval die blijkbaar heeft plaatsgevonden op Jan en Maarten. (...)

Verder kan ik me niet voorstellen, dat mijn mede-ondertekenaars (van het beginbericht van deze draad) bij die aanval betrokken waren. Daar zijn het de mensen niet naar.
Idem.

Maar toch hoop ik dat deze draad dicht kan.

Offline Catharina

  • Lid
    • http://www.mingos.nl
Re: We maken ons zorgen!!
« Reactie #76 Gepost op: 2009/03/15, 12:24:13 »
Toch vreemd. De ondertekenaars van de brief schetsen een beeld wat volgens mij totaal niet klopt. Dat heb ik hier ook aangegeven:
http://forum.ubuntu-nl.org/ubuntu-nl/we-maken-ons-zorgen!!/msg382998/#msg382998

Niemand van hen reageert daar vervolgens op en nu wordt er door een aantal van hen weer geroepen dat deze draad maar dicht moet. Lekker makkelijk..

Re: We maken ons zorgen!!
« Reactie #77 Gepost op: 2009/03/15, 12:35:46 »
De mededeling van R0n dreigt een verkeerd beeld te scheppen. Terwille van een juiste beeldvorming:

Ik heb niets te maken met de persoonlijke aanval die blijkbaar heeft plaatsgevonden op Jan en Maarten. (...)

Verder kan ik me niet voorstellen, dat mijn mede-ondertekenaars (van het beginbericht van deze draad) bij die aanval betrokken waren. Daar zijn het de mensen niet naar.
Idem.

Maar toch hoop ik dat deze draad dicht kan.
Ik was als onafhankelijk persoon gisteren bij het overleg om te helpen bij de opbouw van een vernieuwd Ubuntu-NL. Er valt inderdaad genoeg te doen zoals eerder gememoreerd. En gisteren is ook een eerste aanzet gegeven. Draadjes zoals deze zijn toch een erg grote storende factor, waar ik persoonlijk helemaal niet van hou. Zeker als dit soort draadjes ten koste gaat van mensen die proberen te helpen bij deze opbouw.
Laat de overleg groep rustig zijn gang gaan, wij zullen jullie echt op de hoogte brengen van beslissingen. Alleen wordt al dit werk gedaan door vrijwilligers die Ubuntu een warm hart toedragen, dus even geduld a.u.b. En Johan ik ben het verder met je eens, een slotje erop.

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Re: We maken ons zorgen!!
« Reactie #78 Gepost op: 2009/03/15, 12:39:45 »
Toch vreemd. De ondertekenaars van de brief schetsen een beeld wat volgens mij totaal niet klopt. Dat heb ik hier ook aangegeven:
http://forum.ubuntu-nl.org/ubuntu-nl/we-maken-ons-zorgen!!/msg382998/#msg382998

Niemand van hen reageert daar vervolgens op en nu wordt er door een aantal van hen weer geroepen dat deze draad maar dicht moet. Lekker makkelijk..
Dag Catharina, het is jammer dat je er gisteren niet bij was. Zie ook mijn post hierboven. Op dit soort draadjes zitten we echt niet te wachten. En dat mensen hun mening bij stellen is dan toch des te beter ???

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline palm

  • Lid
Re: We maken ons zorgen!!
« Reactie #79 Gepost op: 2009/03/15, 13:49:25 »
De mededeling van R0n dreigt een verkeerd beeld te scheppen. Terwille van een juiste beeldvorming:

Ik heb niets te maken met de persoonlijke aanval die blijkbaar heeft plaatsgevonden op Jan en Maarten. (...)

Verder kan ik me niet voorstellen, dat mijn mede-ondertekenaars (van het beginbericht van deze draad) bij die aanval betrokken waren. Daar zijn het de mensen niet naar.
Idem.

Maar toch hoop ik dat deze draad dicht kan.
Dit geruzie duurt nu al enkele maanden en wordt wijd verspreid over het net.Het ondermijnd volledig het ubuntu gedachtengoed.Dit is zware anti-reclame, commerciële software verdelers lachen in hun vuistje.
Ik stel voor om hier het licht uit te doen en volledig te herbeginnen.Beter geen ubuntu promotie dan slechte promotie.
Bijstand kan op het andere forum:http://ubuntu-forums.nl/