Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Beeld weg bij Mozilla Thunderbird?  (gelezen 1451 keer)

Offline vragen

  • Lid
Beeld weg bij Mozilla Thunderbird?
« Gepost op: 2012/01/09, 00:54:29 »
In mijn beeldscherm krijg ik alleen kopje e-mail te zien met daarin de opties Read messages etc. Maar de linker kolom blijft weg! Daar waar ik normaliter de mails in krijg te zien. Wat is er misgegaan? Via View gezocht om dit weer te activeren maar niet gevonden!
« Laatst bewerkt op: 2012/01/10, 17:10:00 door vragen »

Offline Stijnen

  • Lid
Re: Beeld weg bij Mozilla Thunerbird?
« Reactie #1 Gepost op: 2012/01/09, 14:45:49 »
Volgens mij moet je met je muiscursor de kolom weer tevoorschijn halen, door op de zijkant van het venster te gaan staan. Waarschijnlijk veranderd de muiscursor in een soort <-> cursor. En kun je de kolom schuivend weer tevoorschijn halen.
superstition, dogma, faith, spirituality, astrology? Thank god there is science!

Offline vragen

  • Lid
Re: Beeld weg bij Mozilla Thunerbird?
« Reactie #2 Gepost op: 2012/01/09, 18:16:22 »
Bedankt voor het mee denken. Nee dat is het helaas niet. Zie bovenin wel een tabblad met een blauw mapje maar daarop klikken helpt niet.

Offline vanadium

  • Lid
Re: Beeld weg bij Mozilla Thunerbird?
« Reactie #3 Gepost op: 2012/01/09, 18:36:55 »
Toch nog eens opnieuw proberen, want dat moet 'em zijn.

Offline vragen

  • Lid
Re: Beeld weg bij Mozilla Thunerbird?
« Reactie #4 Gepost op: 2012/01/10, 16:21:51 »
Heb overal geklikt maar niks van dit alles. Denk dat ik Mozilla Thunderbird maar opnieuw ga installeren..... Krijg alleen een pijl om algeheel groter te maken in het beeldscherm.

Helaas opnieuw installeren heeft ook geen zin.....
« Laatst bewerkt op: 2012/01/10, 17:10:16 door vragen »

Offline vragen

  • Lid
Re: Beeld weg bij Mozilla Thunderbird?
« Reactie #5 Gepost op: 2012/01/10, 17:24:19 »
Heb zojuist manage newsgroup.... aangeklikt, dan gebeurd er niets. Alleen piep klein vierkantje kreeg ik even te zien.

Zijn wel schuifbalken aan de rechterkant maar links niet. Wanneer ik berichten zoek krijg ik wel wat in beeld maar niet de normale berichten die ik binnen haal. Jammer dat wanneer je dit programma verwijderd en er opnieuw opzet gewoon gelijk blijft. Wil graag dat hij alles wist.

Via menu go dan zie ik de mappen van Gmail maar als ik daar op klik gaat hij daar niet heen.
« Laatst bewerkt op: 2012/01/10, 17:28:43 door vragen »

Re: Beeld weg bij Mozilla Thunderbird?
« Reactie #6 Gepost op: 2012/01/10, 17:30:50 »
Bij het normaal verwijderen verdwijnen de instellingen niet, die blijven staan in de map .thunderbird (je mail staat daar ook onder!). Als je Thunderbird wil starten met verse instellingen zou je de (verborgen) map .thunderbird kunnen hernoemen naar .thunderbird_oud en dan thunderbird opnieuw opstarten.

Je kan dat hernoemen doen via Nautilus of in de terminal:
mv .thunderbird .thunderbird_oud
Thunderbird maakt dan vanzelf een nieuwe .thunderbird aan bij het opstarten.

Offline vragen

  • Lid
Re: Beeld weg bij Mozilla Thunderbird?
« Reactie #7 Gepost op: 2012/01/11, 22:27:30 »
Bedankt voor je tip. Het werkt nu weer perfect, wat nu het euvel was dat heel veel dingen niet meer in beeld kwamen is mij een raadsel.

Wellicht door Character Encoding? Die stond eerder op een andere optie, staat nu op Windows 1252, Western.
« Laatst bewerkt op: 2012/01/11, 22:29:02 door vragen »