Ondersteuning > Ubuntu Touch

OMG

(1/3) > >>

petineke:
http://www.omgubuntu.co.uk/2017/01/the-case-for-ubuntu-phone-ted-gould

Ben benieuwd wat anderen ervan denken.

Jofer:
Ik heb al een tijdje een meizu mx4 ubuntu edition.
Ik ben er goed tevreden over en ik zou hem voor dagelijks gebruik kunnen nemen maar helaas zijn er nog te weinig apps.
De apps die ik mis zijn communicatie apps zoals whatsapp en line, voip lukt nog niet en dat is voor mij wel noodzakelijk.
Maar goed, er komen voorlopig geen updates meer en ze hebben grote plannen met snaps begreep ik dus ik wacht rustig af.
Zodra voip mogelijk is gaat mijn Android toestel de deur uit.

partyrabbit:
Mij houdt het ontbreken van significante app's waar je niet meer omheen kunt ook van het overstappen naar touch.
Ik vind het ook erg spijtig dat dit niet eerst aangepakt wordt, want volgens mij zou dat bij velen terughoudendheid wegnemen.

Dit probleem vind ik overigens ook spelen binnen android en ios.
Wat een hoop heisa was er wel niet rondom app en privacy. En ondertussen appt iedereen heerlijk verder.
Signal (erg veilig) proberen te slijten, maar men blijft hangen.  ^-^

Nero:

--- Citaat van: partyrabbit op 2017/01/23, 11:36:49 ---Signal (erg veilig) proberen te slijten, maar men blijft hangen.
--- Einde van citaat ---
Lijkt vooralsnog enkel beschikbaar voor Android en IOS. Ik mis nog steeds een Linux desktop versie.

MKe:
Ik zie voorlopig nog geen toekomst voor de Ubuntu touch telefoon. Volgens mij is er gewoon geen plaats voor een dergelijke OS op de toch al overspannen markt. Ubuntu onderscheid zich gewoon niet genoeg van Android en iOS. Zelfs FirefoOS is inmiddels tenonder gegaan en ik zag daar eigelijk nog wel iets meer is. Helaas....

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie