Ondersteuning > Ubuntu Touch
Hoe ver is Touch?
youpie123:
Erg jammer dat Ubuntu Touch/Phone maar heel langzaam vooruit komt. Ik dacht eigenlijk dat je het op iedere willekeurige smartphone zou kunnen installeren maar helaas :'(
Kortom, ik heb dus geen smartphone... heel even zo'n Google Android Samsung Galaxy nogwat gehad maar dat vond ik dus echt 3 x nix. Trouwens, dat gepiel met die kleine schermpjes, toetsjes en dat pokkengeluid van die krengen...... nee, niets voor mij =D
henkoegema:
--- Citaat van: youpie123 op 2017/03/26, 04:39:31 ---Erg jammer dat Ubuntu Touch/Phone maar heel langzaam vooruit komt. Ik dacht eigenlijk dat je het op iedere willekeurige smartphone zou kunnen installeren maar helaas :'(
Kortom, ik heb dus geen smartphone... heel even zo'n Google Android Samsung Galaxy nogwat gehad maar dat vond ik dus echt 3 x nix. Trouwens, dat gepiel met die kleine schermpjes, toetsjes en dat pokkengeluid van die krengen...... nee, niets voor mij =D
--- Einde van citaat ---
Is dit iets voor jou?
youpie123:
--- Citaat van: henkoegema op 2017/03/26, 12:38:17 ---Is dit iets voor jou?
--- Einde van citaat ---
Helemaal top, daar kan je ook nog mee bellen =D =D =D
partyrabbit:
--- Citaat van: youpie123 op 2017/03/26, 04:39:31 ---Kortom, ik heb dus geen smartphone... heel even zo'n Google Android Samsung Galaxy nogwat gehad maar dat vond ik dus echt 3 x nix. Trouwens, dat gepiel met die kleine schermpjes, toetsjes en dat pokkengeluid van die krengen...... nee, niets voor mij =D
--- Einde van citaat ---
Op zich ben ik er best over te spreken. Al tientallen jaren gebruik ik mijn mobiele telefoon veel meer voor 'administratieve handelingen' (email, agenda, docs, fax, fotokopie) dan voor bellen. En een smartphone biedt hier tot nu toe de ultieme mogelijkheden. Voor mij is het meer een broekzaktablet waar je toevallig ook nog mee kunt communiceren. En dit bevalt mij prima.
Wat mij vooral dwars zit is dat die makkelijke technieken ook het schenden van je privacy makkelijker maakt, wat op zijn beurt dan weer allerhande hinderingen met zich mee brengt (doorlopend updaten, conflicterende software). :|
Navigatie
[0] Berichtenindex
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie