Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Amarok en Rythmbox spelen geen nummers af van een Creative Zen V  (gelezen 625 keer)

Ik had eerder nog geen tijd gehad om de audio programma's te testen op 10.04.
Nou dat viel behoorlijk tegen.
Bij Amarok wordt de Creative Zen V gezien, als ik de nummers op de Playlist zet en op afspelen gaat Amarok eerst Lyrics ophalen, ook bij instrumentale nummers. Amarok leest nummer voor nummer, tot in de eeuwigheid, zodra ik op Play druk. Dus er wordt niks afgespeeld.

Bij Rythmbox wordt de Creative Zen V ook gezien, als ik op Play druk, verdwijnt Rythmbox direct.

Is hier een oplossing voor?
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline jnom

  • Lid
Re: Amarok en Rythmbox spelen geen nummers af van een Creative Zen V
« Reactie #1 Gepost op: 2010/06/05, 12:24:47 »
Ik heb een ZEN en een ZEN V en ik krijg deze ook niet aan de praat in amarok en rhytmbox, ook nog gnomad2 geprobeerd maar ook zonder succes. Foutverschijnselen waren niet voor beide apparaten hetzelfde maar ongeveer hetzelfde al in vorige post van Gijsbert. Na wat zoeken in Google heb ik nu Banshee geinstalleert en deze werkt met beide mp3 spelers prima en ook Banshee zelf ziet er goed uit ( ongeveer als Rhytmbox) . Als je een favorietenmap aanmaakt in Banshee is deze te synchroniseren met je ZEN speler. Dit is wat ik tot nu toe miste voor mijn ZEN spelers op Ubuntu 8.04 met oudere versie Amarok.

Groeten, Johan

Re: Amarok en Rythmbox spelen geen nummers af van een Creative Zen V
« Reactie #2 Gepost op: 2010/06/05, 19:35:28 »
Als niemand een oplossing heeft ga ik ook over op Banshee.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Re: Amarok en Rythmbox spelen geen nummers af van een Creative Zen V
« Reactie #3 Gepost op: 2010/08/25, 20:16:57 »
Ook met Banshee lukt het niet. Het vreemde is dat ik onder locaties de MP3 speler niet zie en onder de spelers wel.
Bij Rytmbox krijg ik deze mededeling Kon niet beginnen met afspelen Geen bestandsnaam gegeven om te lezen.
Onder 8.10 worden de MP3's wel afgespeeld en wordt het hoesje ook getoond, ik heb geen verschil imn instellingen tussen de Rythmbox versies kunnen ontdekken. Iemand nog een idee?
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.