Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Rainlendar2  (gelezen 2271 keer)

Offline mjv

  • Lid
Rainlendar2
« Gepost op: 2009/03/19, 11:59:47 »
Hallo allemaal
weet iemand of ik in rainlendar2 ook een andere taal kan invoeren dan alleen engels.
ik heb de dutch language gedown load en uitgepakt en in de map van rainlendar2 gezet maar er gebeurd niets de keuze blijft alleen engels.
of is dat niet mogelijk onder ubuntu ?????????????
op de laptop gebruik ik nog steeds windows en ook rainlendar met de ned taal erbij.
mvrgr
mjv

Re: Rainlendar2
« Reactie #1 Gepost op: 2009/03/19, 20:56:41 »
Ik heb het voor een deel in het Nederlands. Download het bestand wat ik bijgevoegd heb en pak de zip uit in de map /usr/share/rainlendar2/locale Opnieuw opstarten van Rainlender2 en als je rechts op de kalender klikt krijg je het menu in het Nederlands, wel even selecteren onder opties Dutch. Ik kijk nog wel even of ik de kalender zelf in het Nederlands kan krijgen.

Met vriendelijke groet,

Gijs
« Laatst bewerkt op: 2009/03/19, 22:18:05 door Gijsbert »
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline mjv

  • Lid
Re: Rainlendar2
« Reactie #2 Gepost op: 2009/03/20, 09:59:47 »
Hoi Gijs bedankt voor de reactie
ik heb de twee bestandjes die ik uitgepakt heb  in de locale map gezet ,maar dan gebeurt er verder niets
opnieuw opgestart en het blijft nog het zelfde.
mjv

Offline mjv

  • Lid
Re: Rainlendar2
« Reactie #3 Gepost op: 2009/03/20, 10:21:33 »
hoi Gijs
er is wel wat veranderd ,als ik de agenda opent dan is het nu wel in het nederlands.
Dus dat is voor mij al hartstikke mooi .
gr
mjv
 :)

Re: Rainlendar2
« Reactie #4 Gepost op: 2009/03/20, 13:52:35 »
Dat wel, bij mij blijft de tekst bijv. de maand, van de kalender die je in beeld krijgt in het Engels. Misschien is dit niet te veranderen, ik blijf nog even doorzoeken.

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.