Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Release party  (gelezen 29094 keer)

Offline TonH

  • Promotieteam
Re: Release party
« Reactie #25 Gepost op: 2016/04/07, 20:53:32 »
Er is blijkbaar weinig belangstelling gezien de reacties.
De bijeenkomst in Tilburg gaat door en daar zal Ubuntu NL aanwezig zijn.
Ik zou zelf in Doetinchem kunnen gaan staan, het hoeven geen grote bijeenkomsten te zijn. Timo heeft aangegeven om evt in Apeldoorn te kijken. Het leeft niet en het lijkt me dan ook het beste dit af te blazen.

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Release party
« Reactie #26 Gepost op: 2016/04/07, 20:59:18 »
Erg jammer. Maar je hebt gelijk; er zijn weinig reacties tot nu toe. Ik kan de lokale bibliotheek nog een mail sturen, maar als er zo weinig animo is, lijkt me dat ook niet erg nodig...

Offline jvecht

  • Lid
    • Just Vecht
Re: Release party
« Reactie #27 Gepost op: 2016/04/15, 23:17:17 »
Voor een ruimte met wat capaciteit worden voor mij veel te forse bedragen gevraagd. Dus houd ik het maar op een stiltecabine en de algemene ruimtes in de Chocoladefabriek in Gouda voor de 25e (19.00-19.30) en de 29e april (17.45-18.30), al was het alleen maar om een eerste contact te leggen.. Voor de rest zie ik dan wel wat op me afkomt en maak ik met de bezoekers wel een vervolgafspraak.

Ik neem mijn laptop op 16.04 en een extra SSD mee om ter plekke een installatie te demonstreren. Uiteraard terdege voorbereid.

groet,

Just Vecht
GIMP bundel 2018  38 cursussen met mooi oefenmateriaal. Lekker lezen of er wat van opsteken!
  Boekje "Werken met Xubuntu" 5000+ downloads!
     Het Helpmij Magazine Mei 2021

Offline TonH

  • Promotieteam
Re: Release party
« Reactie #28 Gepost op: 2016/04/24, 14:09:10 »
Hallo Just

Dat was ook voor mij reden contact te zoeken met bibliotheek of andere organisaties. Tilburg is er ook een voorbeeld van komend weekend. Ik ben er aanwezig maar als er meer mensen zijn die willen komen graag.

Offline jvecht

  • Lid
    • Just Vecht
Re: Release party
« Reactie #29 Gepost op: 2016/04/24, 14:35:04 »
Ja,

Aan de bieb heb je wel wat.

Succes, Ton!

groet,

Just
GIMP bundel 2018  38 cursussen met mooi oefenmateriaal. Lekker lezen of er wat van opsteken!
  Boekje "Werken met Xubuntu" 5000+ downloads!
     Het Helpmij Magazine Mei 2021

Offline TonH

  • Promotieteam
Re: Release party
« Reactie #30 Gepost op: 2016/05/03, 20:20:15 »
Was een leuk event in Tilburg. Regelmatig mensen met vragen gehad en nog wat DVD's kunnen uitdelen. Hoop dat ze ook gebruikt gaan worden om op zijn minst Ubuntu uit te proberen of te testen.
Had er 25 gebrand waarvan er nog een stuk of 8 over waren die men daar bij latere bijeenkomsten nog eens kan uitdelen. Waren speciaal voor de gelegenheid bedrukt met tekst voor dat event.

youpie123

  • Gast
Re: Release party
« Reactie #31 Gepost op: 2016/05/03, 20:27:32 »
Ik zag op Facebook ook aankondigingen van deze release party en de dvd,s. Mooi gedaan!!! Petje af!!!