Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: printer reageert niet  (gelezen 1092 keer)

Offline Gees

  • Lid
printer reageert niet
« Gepost op: 2012/11/22, 10:18:12 »
Ik heb mijn Laptop via WiFi aangesloten op de Canon printer Pixma MG5350 De printer staat in een ander vertrek, print en scant normaal ook op afstand.
Jammer genoeg krijg op mijn laptop-scherm geen venster/melding van de print situatie zoals de groene voortgang en de inkt-situatie meer te zien,dat was wel in het begin zo.
Moet ik nu de geprogrammeerde bestanden van mijn laptop verwijderen en opnieuw de Canon DVD starten, of heeft u een betere oplossing. Graag uw help!...

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: printer reageert niet
« Reactie #1 Gepost op: 2012/11/22, 11:05:25 »
Ik heb mijn Laptop via WiFi aangesloten op de Canon printer Pixma MG5350 De printer staat in een ander vertrek, print en scant normaal ook op afstand.
Jammer genoeg krijg op mijn laptop-scherm geen venster/melding van de print situatie zoals de groene voortgang en de inkt-situatie meer te zien,dat was wel in het begin zo.
Moet ik nu de geprogrammeerde bestanden van mijn laptop verwijderen en opnieuw de Canon DVD starten, of heeft u een betere oplossing. Graag uw help!...
Gebruik je eigenlijk wel Ubuntu Linux, of ben je een verdwaalde Windowsgebruiker?

Offline Gees

  • Lid
Re: printer reageert niet
« Reactie #2 Gepost op: 2012/11/22, 11:13:22 »
Inderdaad, ik geloof dat ik verdwaald ben. En wil het maar zo houden. Toch bedankt voor uw reactie!!...

Offline RikRik

  • Lid
Re: printer reageert niet
« Reactie #3 Gepost op: 2012/11/22, 19:23:01 »
Ik heb mijn Laptop via WiFi aangesloten op de Canon printer Pixma MG5350 De printer staat in een ander vertrek, print en scant normaal ook op afstand.
Jammer genoeg krijg op mijn laptop-scherm geen venster/melding van de print situatie zoals de groene voortgang en de inkt-situatie meer te zien,dat was wel in het begin zo.
Moet ik nu de geprogrammeerde bestanden van mijn laptop verwijderen en opnieuw de Canon DVD starten, of heeft u een betere oplossing. Graag uw help!...
Gebruik je eigenlijk wel Ubuntu Linux, of ben je een verdwaalde Windowsgebruiker?
Dacht je aan een windows gebruiker door deze zin?
Citaat
Jammer genoeg krijg op mijn laptop-scherm geen venster/melding van de print situatie zoals de groene voortgang en de inkt-situatie meer te zien,dat was wel in het begin zo.