Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Update phone?  (gelezen 10185 keer)

Offline sjoerd357

  • Lid
Re: Update phone?
« Reactie #25 Gepost op: 2015/08/06, 20:33:06 »
Is het dan ook mogelijk om android op je Ubuntu phone te zetten?

Offline sjoerd357

  • Lid
Re: Update phone?
« Reactie #26 Gepost op: 2015/08/11, 21:17:28 »
Bedankt Nunslaughter voor je reactie. Het is inderdaad mogelijk om android op de Ubuntu 4.5 phone te zetten.

Ik heb ondertussen een ander mobieltje gekocht. De Ubuntu 4.5 phone is op het moment te onbetrouwbaar als productie telefoon.

Hopelijk wordt de software de komende tijd sterk verbetert.



« Laatst bewerkt op: 2015/08/11, 21:19:51 door sjoerd357 »

Re: Update phone?
« Reactie #27 Gepost op: 2015/08/12, 09:47:48 »
Citaat
Verder gebruik ik de Ubuntu smartphone met plezier.

Ik denk dat je dan een van de weinigen bent, want bij de meeste gebruikers wordt de ergernis alleen maar groter.
In plaats dat er problemen worden opgelost maakt men zich alleen maar druk om onbenullige zaken zoals het uiterlijk van de iconen.
Een probleem wat steeds vaker voor begint te komen is een blanco scherm tijdens het bekijken van een website of bij gebruik van de facebook app, dit kwam eerst een enkele keer naar voren maar nu al steeds na het bekijken van een paar pagina's, dit schijnt te maken te hebben met een geheugen probleem en is al vanaf de lancering bekend maar wordt maar niet opgelost, ook de bluetooth blijft een probleem en werkt nog steeds niet.
Ik heb wel gelezen dat Canonical in onderhandeling is met de makers van Whatsapp en Dropbox om deze diensten te integreren in Ubuntu Touch dus zonder app maar gewoon in het systeem.

Nu maar weer wachten op de volgende update.  =D =D

Re: Update phone?
« Reactie #28 Gepost op: 2015/08/12, 13:58:58 »
Ik heb recent op mijn Bq 4.5 Ubuntu, android gezet!
Via de tool die je op hun website kan downloaden is het zeer gemakkelijk.
Ik ga weer terug naar Ubuntu als het iets soepeler loopt en dit kan ook zeer makkelijk.

Hier een link : http://www.mibqyyo.com/articulos/2015/06/01/installation-process-ubuntu-android/#/vanilla/discussion/embed/?vanilla_discussion_id=0
Gebruik wel de tools van de BQ website die ik via mibqyyo heb gdownload werkte niet.