ja daar heb je wel een punt hoor,ik zie wel vaak er word een vraag gestel ze krijgen er een antwoord op, en daarna hoor je die TS niet meer.
Als ze het niet begrijpen dan kunnen ze dat toch zeggen, ik doe dat ook en zeker als ze in dialect beginnen te antwoorden
Dat is het grote nadeel van een niet-Windows of niet-Apple systeem. Ik zou ook niemand een Linux-systeem aanraden
als hij
A) Niet er in is ge-interesseerd is om zich te verdiepen in Linux, en het ook niet leuk vindt om zich er in te interesseren.
B) Er niemand fysiek in de buurt is die in staat is om problemen op te lossen met het systeem.
Bij windows zijn er vaak handige buurjongens (en/of meisjes) die wel na even op je systeem te hebben gezeten en na
wat gerommeld een probleem kunnen oplossen. Ook zijn er bij de gangbare systemen (windows, eventueel apple)
commerciele mogelijkheden van probleemoplossing.
C) Als je echt afhankelijk bent als commercieel bedrijf van je systeem en het goed werkt onder Windows dan kan je het je niet
veroorloven dat je systeem niet of niet goed werkt.
Ik heb tientallen jaren Unix/Linux-systemen beroepsmatig onderhouden en kan het me niet voorstellen dat ik problemen
kan oplossen zonder fysiek aanwezig te zijn bij de systemen (uitzonderingen daargelaten, simpele problemen) en
zeker niet als de gebruiker het "dialect" niet verstaat.
Een groot nadeel is nu ook dat de "steunpunten" niet meer bestaan.
PS Dit alles wil niet zeggen dat ik Windows beter vind dan Unix/Linux, integendeel, ik zou er persoonlijk niet aan moeten
denken om standaard op Windows te moeten werken en dat heb ik tegen heug en meug moeten doen toen ik
van baan veranderde en in een omgeving kwam met alleen Windows (98SE en XP)