Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Nieuwe PC, een Ikbenstil of een iMac?  (gelezen 8456 keer)

Nieuwe PC, een Ikbenstil of een iMac?
« Reactie #25 Gepost op: 2008/04/07, 13:08:15 »
Citaat van: leoquant
ik ben tevreden, met de ik-ben-stil-pc van ik-ben-stil.( ik heb er echt een dus)
hij staat in de woonkamer heel stil te zijn. (temidden van heel drukke pubers.)
:)
Dat geldt voor mij ook, maar dan zonder pubers.
Compleet geruisloos zijn ze niet, maar ik ben dan ook een miereneuker op dat vlak.
Toch kan ik je hun stille pc's aanraden.
wel gewoon zelf ubuntu installeren, die jonkies daar (let wel: niet allemaal) hebben er nog geen kaas van gegeten.

Monk.

Offline jw

  • Lid
Nieuwe PC, een Ikbenstil of een iMac?
« Reactie #26 Gepost op: 2008/04/07, 14:40:52 »
Ik ben ook een mierenneuker op (pc) lawaai gebied. Ik ga binnenkort op gas rijden, eindelijk van die diesel roffel af.
Helemaal stille pc is moeilijk, maar bij nieuwere pc's makkelijker (dual core hoeft niks te doen meestal) En de pc niet op het bureau maar eronder scheelt ook.

Offline rja

  • Lid
Nieuwe PC, een Ikbenstil of een iMac?
« Reactie #27 Gepost op: 2008/04/07, 15:41:35 »
Citaat van: jw
Ik neem wel een ubuntu cd-rom mee en zet het er dan gelijk op daar, kunnen ze er gelijk kennis mee maken ;)
Gewoon booten van de Live cd,

Als alle hardware het doet via de live cd, inclusief nVidia drivers, werkt het ook wel als het geïnstalleerd is.

Offline jw

  • Lid
Nieuwe PC, een Ikbenstil of een iMac?
« Reactie #28 Gepost op: 2008/04/07, 16:19:28 »
Ach ja natuurlijk, goed idee Rja.

Nieuwe PC, een Ikbenstil of een iMac?
« Reactie #29 Gepost op: 2008/04/07, 22:31:18 »
Als het je allemaal best wat mag kosten en het moet er leuk uitzien en je wilt toch zelf nog wat inbouwen, dan zou je een barebone kunnen kopen. Is leuke maar kleine pc met bijna alle toeters en bellen die je van een pc verwachten zou. Ik weet alleen niet of die ook Ubuntu ondersteunen...
"If engineers built buildings the way Microsoft builds operating systems the first woodpecker to come along would bring civilization to its knees."