Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Flash probleem?  (gelezen 1825 keer)


Offline Bobbie

  • Lid
Flash probleem?
« Reactie #1 Gepost op: 2008/03/08, 13:39:00 »
Ja, eerst is er een zwart vlak met darin een film tekentje waar je dan op klikt, dat wodt    VLC media geopent en speeld het filmpje.

heb destijd via deze topic   http://forum.ubuntu-nl.org/topic/20811

opmerking nr 8 dat depje gebruik voor de flash player

gr

Offline Tom

  • Lid
Flash probleem?
« Reactie #2 Gepost op: 2008/03/08, 13:40:58 »
Citaat van: Bobbie
Ja, eerst is er een zwart vlak met darin een film tekentje waar je dan op klikt, dat wodt    VLC media geopent en speeld het filmpje.
Bij mij idem.
Gaat prima.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline JvH

  • Lid
Flash probleem?
« Reactie #3 Gepost op: 2008/03/08, 14:03:44 »
Ik zie alleen het begin. Na 9 seconden wordt VLC abrupt afgesloten. Ik heb overigens ook de Media Player Connectivity-plugin in Firefox geïnstalleerd.
Is dit het probleem waar je op doelt?

Offline Bobbie

  • Lid
Flash probleem?
« Reactie #4 Gepost op: 2008/03/08, 15:05:35 »
Sorrie sorrie  had maar een klein stukje gekeken, inderdaad wordt het na een klein stukje afgebroken, zal wel bij de makers liggen

gr

Offline Tom

  • Lid
Flash probleem?
« Reactie #5 Gepost op: 2008/03/08, 15:49:30 »
Citaat van: Bobbie
Sorrie sorrie  had maar een klein stukje gekeken, inderdaad wordt het na een klein stukje afgebroken, zal wel bij de makers liggen

gr
Bij mij speelt hij compleet de lengte en word niet afgebroken.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline joop905

  • Lid
Flash probleem?
« Reactie #6 Gepost op: 2008/03/08, 17:09:14 »
werkt goed hier.

grJ905

Offline Dave

  • Lid
Flash probleem?
« Reactie #7 Gepost op: 2008/03/08, 17:29:28 »
Citaat van: Bobbie
Ja, eerst is er een zwart vlak met darin een film tekentje waar je dan op klikt, dat wodt    VLC media geopent en speeld het filmpje.

heb destijd via deze topic   http://forum.ubuntu-nl.org/topic/20811

opmerking nr 8 dat depje gebruik voor de flash player

gr
geen verandering.
flash eens geheel verwijderd en opnieuw geinstalleerd (dat debje) maar ook nada.

ben weer eens met Opera aan het klooien geweest maar das inmiddels geheel verwijderd tot dat eens op orde is met flash.
Of dat er mee te maken heeft dat Firefox op die site ook geen flash geeft?

Offline Dave

  • Lid
Flash probleem?
« Reactie #8 Gepost op: 2008/03/09, 13:18:40 »
Nou inmiddels is het gehele filmpje af te spelen.

firefox verwijderen en opnieuw installeren krijg je dat het nooit meer in nederlands te krijgen is ondanks alle talpakketten opnieuw enz.

Dus toen maar weer een geheel nieuwe installatie en voila het werkt allemaal weer.

Offline siegi

  • Lid
Flash probleem?
« Reactie #9 Gepost op: 2008/03/09, 13:21:32 »
mplayer heeft er ook totaal geen problemen mee.

Offline JvH

  • Lid
Flash probleem?
« Reactie #10 Gepost op: 2008/03/09, 14:20:36 »
Het gaat bij mij al stukken beter als ik de wizard van MediaPlayer Connectivity nog eens doorloop en in plaats van vlc totem kies als standaard speler.
Het beeld hapert alleen wel als de ziekte, maar ik weet niet of dit aan het filmpje ligt of aan iets anders.
Ik ga het ook eens proberen met mplayer.

EDIT: met mplayer loopt het filmpje zonder schokken. Het enige jammere is dat ik het filmpje niet in een externe speler krijg. In plaats daarvan wordt het op de site afgespeeld, en komt er links in mijn browser een (irritant) zwart paneel van MediaPlayer Connectivity tevoorschijn. Maar goed het lijkt bij mij in ieder geval te werken, gelukkig zonder een herinstallatie van bepaalde software...

Offline Dave

  • Lid
Flash probleem?
« Reactie #11 Gepost op: 2008/03/09, 15:11:46 »
brengt wat teweeg.
Vond het ook heel irri dat het op een windows computer wel probleemloos afspeelde.

Nu hier ook in VLC en zonder haperingen oid.
Dat er in Ubuntu een apart venster voor opent zijn we al gewend.

Flash probleem?
« Reactie #12 Gepost op: 2008/03/09, 15:19:50 »
Mooie groene strepen boven het beeld zie ik... Maar het speelt wel gewoon af in de browser.
"If engineers built buildings the way Microsoft builds operating systems the first woodpecker to come along would bring civilization to its knees."

Offline Dave

  • Lid
Flash probleem?
« Reactie #13 Gepost op: 2008/03/09, 15:37:17 »
bij jou wel gewoon in de browser????
altijd weer baas boven baas haha

Flash probleem?
« Reactie #14 Gepost op: 2008/03/10, 22:57:21 »
Citaat van: Dave
bij jou wel gewoon in de browser????
altijd weer baas boven baas haha
Maar natuurlijk :) Bewijs:



Als je een oplossing weet voor die lelijke groengele strepen, dan hoor ik die graag! :)
"If engineers built buildings the way Microsoft builds operating systems the first woodpecker to come along would bring civilization to its knees."

Offline Tom

  • Lid
Flash probleem?
« Reactie #15 Gepost op: 2008/03/10, 23:23:22 »


Gewoon met VLC in mediaplayerconectivity.
Grtz Tom
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

macmaximus

  • Gast
Flash probleem?
« Reactie #16 Gepost op: 2008/03/15, 23:44:22 »
Kijk hier es: http://forum.ubuntu-nl.org/topic/22111 het de-installeren van gnash deed het voor mij.