Ondersteuning > Ubuntu Touch

Ubuntu Touch 2021

<< < (4/4)

HWE64:

--- Citaat van: Pfoeh2 op 2021/04/14, 13:09:41 ---Ik loop al een paar dagen in een roze wolk want het aan de kant leggen van mijn huidige Android smartphone is hiermee wel heel erg dichtbij gekomen.
Groet,
Pfoeh2

--- Einde van citaat ---
@Phoeh2, met heel veel belangstelling wacht ik af of je de knoop doorgehakt hebt. Als ik meer kennis van zaken had dan had ik voor mij de beslissing allang genomen.

Pfoeh2:
Ik heb de Vollaphone besteld met geïnstalleerd VollaOS en zit al dagenlang de DHL track and trace in de gaten te houden. Onderhand denk ik haast dat ik hem sneller in bezit gehad zou hebben als ik hem met de fiets was gaan ophalen bij de fabrikant :)

Ik ga eerst eens kijken hoe het VollaOS me bevalt. Mocht het tegenvallen dan ga ik Sailfish of UbuntuTouch installeren. Op basis van diverse tutorials en filmpjes lijkt dit niet heel moeilijk te zijn met behulp van ubports.
Om eerlijk te zijn ben ik het meest nieuwsgierig naar Sailfish.
Met terugwerkende kracht was het waarschijnlijk goedkoper geweest om de Gigaset GS290 te kopen en dan zelf te experimenteren. Maar het feit dat er partijen proberen een alternatief voor Android of iOS te bieden en telefoons met pre-installed alternatief OS te leveren is me wel wat waard.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie