Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Handmatig invoeren wachtwoord bij opstarten netbook remix  (gelezen 834 keer)

Gabbertje

  • Gast
Handmatig invoeren wachtwoord bij opstarten netbook remix
« Gepost op: 2009/09/18, 06:41:32 »
 ??? Ik wil graag op m,n netbook (Ubuntu remix)het wachtwoord bij opstarten handmatig invoeren,heb al via documentatie en op forum gekeken,en niets kunnen vinden,weet iemand de weg in UBUNTU REMIX?

Offline jan11000

  • Lid
Re: Handmatig invoeren wachtwoord bij opstarten netbook remix
« Reactie #1 Gepost op: 2009/09/18, 07:49:27 »
Bij de gewone ubuntu zit hij, administration, login window.

Gabbertje

  • Gast
Re: Handmatig invoeren wachtwoord bij opstarten netbook remix
« Reactie #2 Gepost op: 2009/09/18, 12:55:02 »
 ???Dat had ik ook al bedacht,maar er staat dan zoveel tekst die ik niet begrijp en waar ik uit moet kiezen om aan te vinken,dat het me misschien het handigst lijkt wanneer iemand die ook Ubuntu remix heeft of goed kent op m,n vraag reageert,alvast dank voor reactie,s.
Jan 11000 ik bedoel dit niet kattig naar jou hoor!!

Re: Handmatig invoeren wachtwoord bij opstarten netbook remix
« Reactie #3 Gepost op: 2009/09/18, 13:10:35 »
Bij mij was het simpel: In het beheer-scherm gaan naar "aanmeldvenster" en dan in de tab "beveiliging" vink je het vakje "automatisch aanmelding gebruiken" uit.
Dan moet je voortaan de gebruikersnaam en het bijbehorende het password dat je bij de installatie opgegeven hebt invoeren wanneer je opstart.

Gabbertje

  • Gast
Re: Handmatig invoeren wachtwoord bij opstarten netbook remix
« Reactie #4 Gepost op: 2009/09/18, 17:44:12 »
Nou nog even het resultaat van je tip terugkoppelen Rene Hasekamp,ik heb gedaan wat je adviseerde(DANK)en heb zelf ontdekt dat ik ook nog in >beheer>aanmeldvenster>>beveiliging het vakje tijdsaanmelding gebruiken leeg moest maken,he leuk hoor ik ben blij met elk advies en elke ontdekking die ik zelf doe!!! :)