Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: help om series te bekijken op eurohulu.com  (gelezen 1933 keer)

kasperfish

  • Gast
help om series te bekijken op eurohulu.com
« Gepost op: 2008/01/02, 21:07:07 »
hallo, ik zou graag series bekijken op www.eurohulu.com maar dat lukt niet met ubuntu. je moet eerst een progje installeren maar dit is niet beschikbaar voor linux. spijtig want er staan leuke series op die site. iemand raad? laat het aub weten.
alvast bedankt!

help om series te bekijken op eurohulu.com
« Reactie #1 Gepost op: 2008/01/03, 00:41:15 »
Heb dat mooi aan de praat gekregen (nou ja, zonder geluid, maar dat vind ik nog wel eens) op XP onder VirtualBox:
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

kasperfish

  • Gast
help om series te bekijken op eurohulu.com
« Reactie #2 Gepost op: 2008/01/03, 19:38:22 »
heb je dan ook die vpn verbinding opgezet? en was het beeld goed?

help om series te bekijken op eurohulu.com
« Reactie #3 Gepost op: 2008/01/03, 22:31:20 »
Je klikt op die installatielink vanuit Windows (onder VirtualBox) en dat installeert zich.  Eenvoudig en wijst zichzelf uit. Er verschijnt dan een icoontje op je bureaublad.  Om nu die series te kunnen zien, moet je dubbelklikken op dat icoontje, dan start IE vanzelf op.  Dat maakt verbinding, je krijgt uiteraard wat reclame, maar als je die site van eurohulu in je Favorieten zet, kun je daarop klikken, je komt in datzelfde beginscherm terecht, maar als je nu doorklikt naar een film of serie, start die;  Het beeld is vrij goed, al zijn er bij mij wel enkele lichte haperingen, maar dat kan ook aan mijn internetverbinding liggen.
PS: het geluid heb ik al, hoor... :)

Edit: typo's
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

kasperfish

  • Gast
help om series te bekijken op eurohulu.com
« Reactie #4 Gepost op: 2008/01/08, 01:12:39 »
merci, het is gelukt!! bedankt voor uw uitleg...
hget beeld is fantastisch bij mij

joepie