Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Xmarks (voorheen Foxmarks) uitzetten Wizard  (gelezen 2089 keer)

Xmarks (voorheen Foxmarks) uitzetten Wizard
« Gepost op: 2009/08/14, 23:26:39 »
Ik gebruik al enige tijd de add-on Xmarks (voorheen Foxmarks) naar tevredenheid .
Echter iedere keer ik firefox opstart moet ik de wizard van Xmarks uitzetten.
Weet iemand hoe ik deze wizard uit kan zetten. Ik heb reeds aan aantal acties uitgevoerd zonder het gewenste resultaat.

Alvast dank
ARHARTEN

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: Xmarks (voorheen Foxmarks) uitzetten Wizard
« Reactie #1 Gepost op: 2009/08/14, 23:31:40 »
Normaal gesproken wordt die wizard maar 1 keer uitgevoerd bij de eerste keer opstarten. Als je alles hebt ingesteld hoor je die wizard niet meer te zien. Werkt alles wel zoals het hoort?

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: Xmarks (voorheen Foxmarks) uitzetten Wizard
« Reactie #2 Gepost op: 2009/08/14, 23:33:38 »
heb je hem wel volledig doorlopen dan, ik herken dit probleem absoluut niet.

Offline Tom

  • Lid
Re: Xmarks (voorheen Foxmarks) uitzetten Wizard
« Reactie #3 Gepost op: 2009/08/14, 23:57:56 »
Geen probleem mee. ???
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: Xmarks (voorheen Foxmarks) uitzetten Wizard
« Reactie #4 Gepost op: 2009/08/15, 09:43:40 »
heb je wel zoals voorgesteld een account met ww aangemaakt en deze laten onthouden door xmarks?

dan zou de wizzard niet meer op mogen starten, heb je dit niet gedaan dan is het ergens logisch dat hij opstart,
want bij het opstarten wil hij syncen met de server en je account ;)

Re: Xmarks (voorheen Foxmarks) uitzetten Wizard
« Reactie #5 Gepost op: 2009/08/16, 22:48:47 »
Dit probleem heb ik ook gehad met Foxmarks onder Unbuntu 8.04. Ik heb de wizard meerdere keren helemaal doorgelopen. Het synchroniseren verloopt goed. Bij het annuleren in Xmarks wordt gevraagd via een optie om de wizard niet meer op te starten. Maar ondanks het aanvinken van deze optie begin de wizard opnieuw op na het opstarten van Firefox. Xmarks gebruik ik ook onder XP en Vista zonder probleem. Mogelijk heeft het probleem met mijn account te maken??.
 :o

Re: Xmarks (voorheen Foxmarks) uitzetten Wizard
« Reactie #6 Gepost op: 2009/08/17, 22:30:48 »
Het probleem is opgelost. Hiervoor moest ik mijn Firefox profile verwijderen. Xmarks opnieuw installeren en de Wizard uitvoeren.
Xmarks werkt weer naar tevredenheid.
Thanks  :D

Dit probleem heb ik ook gehad met Foxmarks onder Unbuntu 8.04. Ik heb de wizard meerdere keren helemaal doorgelopen. Het synchroniseren verloopt goed. Bij het annuleren in Xmarks wordt gevraagd via een optie om de wizard niet meer op te starten. Maar ondanks het aanvinken van deze optie begin de wizard opnieuw op na het opstarten van Firefox. Xmarks gebruik ik ook onder XP en Vista zonder probleem. Mogelijk heeft het probleem met mijn account te maken??.
 :o