Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: US international ...  (gelezen 5358 keer)

Offline kennywest

  • Lid
    • http://kennywest.blogspot.com
US international ...
« Gepost op: 2005/11/23, 22:33:59 »
Ik heb een keyboard met US layout (ok, ik ben een Belg, maar programmeurs zullen de voordelen van een QWERTY toetsenbord wel kennen). In Hoary had ik dit ingesteld als US-International. Hierdoor kon ik een " boven een e plaatsen door eerst " in te drukken en vervolgens een e. In Breezy werkt dit niet meer :(

Offline kennywest

  • Lid
    • http://kennywest.blogspot.com
US international ...
« Reactie #1 Gepost op: 2005/11/23, 23:32:26 »
Bon, ik heb nog wat zitten prutsen. Dit is de oplossing:
System -> Preferences -> Keyboard -> Layouts
Daar heb ik:
"U.S. Enlish"
en "U.S. Alternative International (formal us_intl)"

Met een vinkje (om default aan te geven) naast "U.S. Alternative International (formal us_intl)"

V

Regenerate

  • Gast
US international ...
« Reactie #2 Gepost op: 2006/07/07, 10:38:54 »
Hi,

Hieronder de dapper versie:

System Settings -> Regio en Toegankelijkheid -> Toetsenbordindeling. VS Engels selecteren en bij indelingvariant Intl kiezen.

Offline Dave

  • Lid
US international ...
« Reactie #3 Gepost op: 2006/07/13, 21:44:20 »
"e
"ee"'e "e"""E"e"""E"e
"'e'e"e "e "e

nou van alles geprobeerd.
staat standaard op 104 maar met 102 of 105 int geen verschil.

iemand met versie 6.06 die het wel gelukt is?

Offline woteb

  • Lid
US international ...
« Reactie #4 Gepost op: 2006/07/13, 21:55:34 »
Welke versie van Dapper gebruiken jullie?

Ubuntu: Systeem ==> Voorkeuren ==> Toetsenbord ==> Indelingen ==> Toevoegen ==> op het driehoekje van Amerikaans / Engels klikken ==> Internationaal (met dode toetsen) en deze selecteren.
Vervolgens op OP klikken en de oude indeling verwijderen.

Kubuntu zoek ik even uit..... momentje...