mag ik daar prof./duidelijke ondersteuning van scholen aan toevoegen?
Blijkbaar ben ik (zoals gewoonlijk) niet duidelijk genoeg.
Een bedrijf, school, instantie, gemeente enz. zal niet snel overstappen op een ander OS, zolang daar geen ondersteuning voor is.
Wat nodig is, is minimaal een Nederlands-talige helpdesk, die te bereiken is van 8:00 tot 18:00 op werkdagen.
Eerst moet dus het bedrijfsleven (de automatiserings tak) overstag gaan, pas daarna kan je gaan denken aan andere bedrijven en instellingen als gebruikers.
Er zijn niet veel bedrijven/instellingen/scholen, die zelf supporting zijn v.w.b. de automatisering en ook nog voldoende kennis en ervaring in huis hebben, om over te stappen op een ander OS.
Hier heb ik wel een paar ideeën over, maar gezien het gevaar in deze van een verkeerde markt benadering, dient dit eerst doorgesproken te worden met "de groep", zodat we allemaal dezelfde kant op kijken.
Dit was weer een vaag stukje, maar hopelijk begrijp je me.....
Ron