Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Login / logout effect  (gelezen 997 keer)

Offline vincent3

  • Lid
    • http://vincentvang.hyves.nl/
Login / logout effect
« Gepost op: 2008/06/21, 14:07:13 »
Goedenmiddag,

De effecten werken allemaal perfect, behalve als ik uit log of inlog. Het beeld wordt zwart en je ziet wat lelijke strepen door het scherm schieten. In advanced destkop effects settings heb ik de plugin logout / login aangezet, maar dit heeft ook geen zin, Iemand een idee hoe ik het kan fixen?

alvast bedankt

Login / logout effect
« Reactie #1 Gepost op: 2008/06/21, 17:58:27 »
Ik zelf heb er geen last van, misschien een idee om een aparte icoon op te nemen. Een met de opdracht compiz -- replace en een met metacity -- replace misschien kan het ook opgenomen worden in een opstart/afsluit script, helaas daar kan ik je niet mee helpen. Wellicht een van de andere forum leden wel. Of een simpeler manier.

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Dirk Tas

  • Lid
Login / logout effect
« Reactie #2 Gepost op: 2008/06/21, 18:28:03 »
Citaat van: VincentvanG
Goedenmiddag,

De effecten werken allemaal perfect, behalve als ik uit log of inlog. Het beeld wordt zwart en je ziet wat lelijke strepen door het scherm schieten. In advanced destkop effects settings heb ik de plugin logout / login aangezet, maar dit heeft ook geen zin, Iemand een idee hoe ik het kan fixen?

alvast bedankt
Ik heb hier ook last van, als je bijvoorbeeld Avant Windows Navigator automatisch laat opstarten dan zie ik die meestal tijdens het opstarten halverwege het scherm staan.
Ubuntu User #14670

Offline vincent3

  • Lid
    • http://vincentvang.hyves.nl/
Login / logout effect
« Reactie #3 Gepost op: 2008/06/21, 18:50:20 »
Dat laatste had ik ook toen ik avn nog gebruikte, indd van die half zwarte strepen..
''misschien een idee om een aparte icoon op te nemen. Een met de opdracht compiz -- replace en een met metacity -- replace ''
kun je dat iets meer toelichten?

Offline Drummies

  • Lid
Login / logout effect
« Reactie #4 Gepost op: 2008/06/21, 18:57:20 »
installeer eens opstart manager en kijk of je het een en ander kan verbeteren

sudo apt-get install startupmanager

na installatie vindt je opstart manager onder systeem ----beheer
Gestopt als aktief Forumlid 17/10/2011

Login / logout effect
« Reactie #5 Gepost op: 2008/06/21, 19:24:48 »
VincentvanG, rechtsklik op je werkbalk> +toevoegen aan paneel>Aangepaste toepassingsstarter> Type terminaltoepassing (volgens mij) kiezen, Naam bijv Compiz of wat je wilt, Opdrachtregel:: compiz --replace, Comentaar wat je wilt bijv scakelt Compiz in, kan je ook leeg laten. Vervolgens kan je links op het icoon met de veer klikken en een ander icoon kiezen.

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Dirk Tas

  • Lid
Login / logout effect
« Reactie #6 Gepost op: 2008/06/21, 20:06:04 »
Citaat van: drummies
installeer eens opstart manager en kijk of je het een en ander kan verbeteren

sudo apt-get install startupmanager

na installatie vindt je opstart manager onder systeem ----beheer
En wat zou er dan kunnen verbeterd worden ?
Ubuntu User #14670