Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Welke (smart)phone i.s.m Evolution of Thunderbird?  (gelezen 1240 keer)

Offline John K

  • Lid
Welke (smart)phone i.s.m Evolution of Thunderbird?
« Gepost op: 2009/07/13, 12:58:28 »
Ik wil een nieuwe mobiele telefoon aanschaffen welke gegevens zoals email, agenda etc. kan uitwisselen met Evolution of thunderbird via Bleutooth, Irda, Wifi of zo.

Momenteel heb ik een Blackberry 7720, maar deze werkt slecht met bovengenoemde progs. Tevens wil een een telefoon met Wifi voor draadloos internet en email, wat mijn Blackberry niet ondersteunt. Ook is een Blackberry abonnement erg duur vergeleken met Wifi internet ondersteuning.

Nu dacht ik zelf aan een Nokia E63 of E71 omdat deze een Linux besturingssysteem hebben, of kan Windows Mobile ook wat ik wil?

Ik hoop dat iemand kan helpen.

Groeten John K

Offline tim_vb

  • Lid
Re: Welke (smart)phone i.s.m Evolution of Thunderbird?
« Reactie #1 Gepost op: 2009/07/13, 18:27:27 »
Ik heb al even de htc magic wat draaid op Android moet zeggen is echt 1 van de betere niet te vergelijken met Windows mobile aangzien Android echt wel over wm ruled met de iPhone kun je deze het best vergelijken het enigste voor mij dan toch grote verschil is het "open" besturingssysteem open tussen aanhalingstekens omdat als je volledig root toegang wilt je toch eerst een andere ROM moet flaschen voor de rest echt bangelijk toestel en echt een aanrader ben er trouwens nu vollop op aan het typen ;-) kan perfect syncroniseren met Google in mijn geval maar ook met Exchange en voor contacten met .cvs files normaal moet dit ook wel lukken met evolution of Thunderbird

Met vriendelijke groeten,
Tim

Offline John K

  • Lid
Re: Welke (smart)phone i.s.m Evolution of Thunderbird?
« Reactie #2 Gepost op: 2009/07/15, 23:28:24 »
Bedankt tot nu toe voor de antwoorden. Hebben anderen nog ervaringen?

Groeten John K

Offline icehawk

  • Lid
Re: Welke (smart)phone i.s.m Evolution of Thunderbird?
« Reactie #3 Gepost op: 2009/07/16, 08:57:20 »
Bedankt tot nu toe voor de antwoorden. Hebben anderen nog ervaringen?

Groeten John K

Wat tim_vb  al aangaf in zijn eerdere post, is de HTC Magic echt een aanrader. Al mijn mails, contacten en agenda is perfect gesynct!

Binnekort de ROM flashen, en dan lekker root :)

Ubuntu verbrijzelde de kop van Windows. Windows beet slechts de hiel van Ubuntu.

Offline John K

  • Lid
Re: Welke (smart)phone i.s.m Evolution of Thunderbird?
« Reactie #4 Gepost op: 2009/07/17, 09:50:30 »
Ik ben alleen niet zo gek op touchscreens.....

Enne, hoe zit het met deze Google phone met de privicy? Volgt Google al je acties met je telefoon, zoals ze dat doen met de zoekmachine? Daar houd ik niet zo van.

Groeten John K