Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ubuntu-forum: harde returns worden niet goed weergegeven  (gelezen 645 keer)

Offline Jenske

  • Lid
Ubuntu-forum: harde returns worden niet goed weergegeven
« Gepost op: 2019/06/02, 10:54:21 »
Ik heb gemerkt -- weliswaar pas nadat ik al enkele posts had gedaan -- dat harde returns in door mij verzonden posts blijkbaar niet steeds goed worden weergegeven.
Je kan dit merken door naar mijn posts te gaan in deze thread: https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?topic=106396.msg1033007#new
Al mijn teksten zijn nochtans wel degelijk ingevoerd geweest met de nodige returns op de juiste plaatsen.
Trouwens, om het te testen heb ik de mail die je nu leest óók van harde returns voorzien, namelijk élke zin wordt gevolg door 2 returns. Eens zien of het daarmee is opgelost. Kan ook een tijdelijk probleem geweest zijn.
.. Kubuntu 23.10 op een ...
.. geen idee welk computermerk, 32 Gbyte RAM, 4 Gbyte video-RAM

Offline Jenske

  • Lid
Re: Ubuntu-forum: harde returns worden niet goed weergegeven
« Reactie #1 Gepost op: 2019/06/02, 10:55:34 »
En inderdaad: ik heb nog maar enkele seconden geleden mijn post gestuurd of ik merk dat mijn dubbele harde returns worden vervangen door een enkele.Eens benieuwd of mijn énkele harde return, zoals ik die hier heb getypt na "door enkele." ook zal worden geschrapt...
.. Kubuntu 23.10 op een ...
.. geen idee welk computermerk, 32 Gbyte RAM, 4 Gbyte video-RAM

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Ubuntu-forum: harde returns worden niet goed weergegeven
« Reactie #2 Gepost op: 2019/06/02, 21:18:23 »
Dan heb ik toch het vermoeden, dat er iets niet goed is ingesteld op je PC, v.w.b. het toetsenbord.
Hier werkt het wel.
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Re: Ubuntu-forum: harde returns worden niet goed weergegeven
« Reactie #3 Gepost op: 2019/06/03, 17:30:14 »
Ter aanvulling. Hier werkt het ook. Altijd al gedaan.
- I ♥ Linux -
Bij irritatie, voeg hier 'partyrabbit' toe -> https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?action=profile;area=lists;sa=ignore

Re: Ubuntu-forum: harde returns worden niet goed weergegeven
« Reactie #4 Gepost op: 2019/06/04, 12:24:29 »
Test1.


Test2.... en:




Test3  ;)