Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Hoe (vele) bladwijzers in Firefox opruimen / zoeken naar kapotte koppelingen  (gelezen 404 keer)

Offline Jenske

  • Lid
Ik heb in de loop van mijn (korte) leven al enkele tientallen bladwijzers, verdeeld over mappen en submappen. Toen ik daar onlangs zo wat doorging, merkte ik dat een aantal sites niet langer bestaat.

1 -- Bestaat er een manier om geautomatiseerd alle koppelingen af te gaan en vervolgens de mogelijkheid te krijgen om kapotte koppelingen er uit te gooien?

2 -- Misschien dat dergelijk algoritme ook ineens dubbele verwijzingen er kan uithalen? Daarmee bedoel ik dus óók bladwijzers die verwijzen naar eenzelfde domein, zoals
.. Kubuntu 23.10 op een ...
.. geen idee welk computermerk, 32 Gbyte RAM, 4 Gbyte video-RAM

Offline EZ-man

  • Lid
Misschien heb je hier wat aan: http://www.ghacks.net/2009/02/26/firefox-bookmarks/
Of de mozzila helpdesk: https://support.mozilla.org/nl/products/firefox/customize

Gebruik de zoekterm:
   firefox add-on bookmark check



Hier schijnt vandaag een mager zonnetje.  ;)

Offline Jenske

  • Lid
Ik heb bookmark-checker gebruikt (op mijn 380+ bladwijzers) en het werkt perfect! Je krijgt na de analyse de mogelijkheid om er de ongewenste bladwijzers uit te werpen.

Enige kannttekening: het ware nuttig mocht het rapport kunnen worden afgedrukt als pdf, zodat je er nadien mee aan de slag kan om alle verdachte bladwijzers te onderzoeken. Maar da's slechts een miniem minpuntje.
.. Kubuntu 23.10 op een ...
.. geen idee welk computermerk, 32 Gbyte RAM, 4 Gbyte video-RAM

Offline EZ-man

  • Lid
Enige kannttekening: het ware nuttig mocht het rapport kunnen worden afgedrukt als pdf, zodat je er nadien mee aan de slag kan om alle verdachte bladwijzers te onderzoeken. Maar da's slechts een miniem minpuntje.

Je kan de bookmarks toch exporteren (als html) >> opslaan op je schijf >> openen in FFox en dan daar een pdf van maken ?