Kijk hier maar eens, als het goed is is deze lijst nog steeds up-to-date.
http://steunpunt-almere.hsvnb.nl/blog/steunpunten-nl-be/
via de linken kan je contact opnemen.
Veel van die links verwijzen naar een forumprofiel. Daar kun je echter als je niet ingelogd bent geen email-adres vinden. Je kunt ook geen persoonlijk bericht achterlaten. Ergo, wil je hulp, zul je eerst een account op het fium moeten aanmaken.
De steunpuntenkaart kent dit probleem niet. Je kunt daar zonder forumaccount een PB verzenden. Daarmee is de kaart aanzienlijk laagdempeliger.
Dan kun je ze een bericht sturen door op de 'pijl' van het steunpunt te klikken, dan komt er een venster met zijn of haar gebruikersnaam en een knop "Stuur bericht". Ik zie alleen nu dat niet iedereen deze knop heeft, de gebruiker moet namelijk wel zijn email er voor open stellen.
Ja, ik zie dit nu ook bij sommige ballonnetjes van steunpunten. Een beetje slordig om je als steunpunt aan te melden en dan vervolgens niet bereikbaar te zijn. En dan verbaasd zijn als je geen hulpvraag krijgt.
Overigens hoef je volgens mij niet je email open te stellen, maar wel ingevuld hebben in je profiel.
Ja, femke98 houdt zelf die lijst bij en daar is Ubuntu-NL niet verantwoordelijk voor, ...
Het vervelende van 2 lijsten met dezelfde info is dat deze nooit helemaal synchroon kunnen lopen. Die tweede lijst van femke98 is er naar mijn weten gekomen omdat de oorspronkelijke kaart niet meer correct zou zijn. Maar nu hebben we 2 lijsten die niet meer kloppen....
Ondanks alle goede bedoelingen lijkt het me handiger voor zowel de hulpvrager als de hulpgever om alle energie in 1 lijst te stoppen, welke dat ook moge zijn.