Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: zit windows 8 groei van ubuntu in de weg?  (gelezen 35380 keer)

Offline emiel1976

  • Lid
Re: zit windows 8 groei van ubuntu in de weg?
« Reactie #200 Gepost op: 2012/12/05, 21:29:26 »
Lang geleden en in windows 98 kon je tekst intikken die gesproken weer werd gegeven en gebruikte ik als de telefoon ging en kwam uit de speaker wie er belde (dus wat ik in had getikt)
Bij schoonmoeder was het dus "owh owh run for your live" als de telefoon ging.

Was software van dat Belgische duo wat toen nog in Windows 98 mee kwam(!) en keuze uit verschillende stemmen als Ghost en Merlin en nog wat.
Later bleken het boeven die wat sjoemelden met de inkomsten maar die techniek van hun is nog niet veel verder dan in de vorige eeuw eigenlijk.

Ben de naam even kwijt hoe dat duo genoemd werd. Herspy en blabla ofzo.

Het is al veel ouder, je kon al woorden intypen en dan zij de pc het in een slecht verstaanbaar taaltje.
Was voor dat er Windows was.

Citaat
Hahahahaha spraakherkenning op Windows? Laat me niet lachen. Heb je niet gezien hoe Windows TellMe helemaal de pan in werd gehakt door met name Google Now?

huh? bizar "antwoord". vertel die hoon even door aan veel tevreden gebruikers? heb je het zelf gebruikt? ik bij vlagen vanaf de 5 "serie" tot de nieuwste. jij??? DNS werkt alleen op windows inderdaad.

Het is inderdaad een zeer goed systeem maar er is een tijd geweest dat het minder was en ik denk dat Vistaus nog in die tijd hangt.

Re: zit windows 8 groei van ubuntu in de weg?
« Reactie #201 Gepost op: 2012/12/05, 21:51:34 »
Hebben we het nu wel over hetzelfde? Ik had het over Windows TellMe. WINDOWS TELLME. Zeker weten dat dat is waar we het over hebben? Windows TellMe is namelijk zo ruk als maar kan.

Offline emiel1976

  • Lid
Re: zit windows 8 groei van ubuntu in de weg?
« Reactie #202 Gepost op: 2012/12/05, 22:49:00 »
Hebben we het nu wel over hetzelfde? Ik had het over Windows TellMe. WINDOWS TELLME. Zeker weten dat dat is waar we het over hebben? Windows TellMe is namelijk zo ruk als maar kan.

Het huidige systeem wat ze hebben is 1 van de beste zo niet het beste systeem wat er is.
Je loopt achter.

Re: zit windows 8 groei van ubuntu in de weg?
« Reactie #203 Gepost op: 2012/12/05, 23:38:39 »
Hebben we het nu wel over hetzelfde? Ik had het over Windows TellMe. WINDOWS TELLME. Zeker weten dat dat is waar we het over hebben? Windows TellMe is namelijk zo ruk als maar kan.

Het huidige systeem wat ze hebben is 1 van de beste zo niet het beste systeem wat er is.
Je loopt achter.

LOL check voor jezelf dan.
http://www.youtube.com/watch?v=SHoukZpMhDE

Ja, TellMe is supergoed!
Nee, TellMe is echt niet Microsofts beste spraakherkenning.
Het gaat mij er niet om dat Siri zoveel kan in dat filmpje, het gaat mij erom dat TellMe gewoon je spraak totaal niet herkent en er dan andere dingen van maakt waarvan de eerste zelfs seksueel getint "anal" i.p.v. "am".
« Laatst bewerkt op: 2012/12/05, 23:54:07 door Vistaus »

Offline asphyxia

  • Forumteam
Re: zit windows 8 groei van ubuntu in de weg?
« Reactie #204 Gepost op: 2012/12/06, 00:23:58 »
Alle argumenten zijn nu wel genoemd, het wordt steeds meer een herhaling van zetten en het betreden van een toenemend aantal zijtakken en sub-discussies.

Bij deze is het tijd voor een slotje.
Als de werkelijkheid er niet was, zou de wereld er heel anders uitzien. [Theo Maassen]
Alles is te kraken, niets is veilig, zorg dus voor zoveel mogelijk niets. [Ramana]