Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Fontwork Open Office Niet te bewerken  (gelezen 1827 keer)

Fontwork Open Office Niet te bewerken
« Gepost op: 2011/04/06, 17:31:56 »
Ik word stapelgek van dat !@#@$ Fontwork. Mijn dochter moet het voor een opdracht op school gebruiken en we komen er niet uit.
Wanneer ik Fontwork invoeg, kan ik in eerste instantie daar nog wel op dubbelklikken en de tekst bewerken. Maar klik ik een keer buiten het kader dan kan ik de zaak niet meer verplaatsen, noch de tekst noch de grootte aanpassen. Heel onhandig dus.
Ik kan klikken, links of rechts , wat ik wil maar er gebeurt niks. Is dit nou een fout of zie ik iets over het hoofd?
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Offline vanadium

  • Lid
Re: Fontwork Open Office Niet te bewerken
« Reactie #1 Gepost op: 2011/04/06, 17:37:04 »
Bij mij blijft het toch lukken om het fontwork object te klikken en te verslepen.

Waar je wellicht slachtoffer van bent, is dat je *op* een letter moet klikken om het fontwork object te selecteren. Klik er tussenin, en je plaatst de cursor op onderliggende tekst. Dit kan je veranderen door de wrap instelling te wijzigen. Staat standaard op "Wrap through background".

Re: Fontwork Open Office Niet te bewerken
« Reactie #2 Gepost op: 2011/04/06, 20:31:10 »
Tja, dat leverde niks op. Ik heb nu het probleem alleen nog maar groter gemaakt door de writer maar te verwijderen. Nu wil ie niet meer een nieuwe versie installeren. Pffff. Ik ga verder in een ander draadje.
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?