Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [ OPGELOST] HP Photosmart C4599 installeert zichzelf of toch niet.  (gelezen 2822 keer)

Van de ene dag op de andere leek mijn printer te zijn verdwenen. Afdrukken lukte niet meer. Er werd ook geen printer meer gevonden.
HPliptoolbox verwijderd en maar weer geinstalleerd.
Vervolgens bij de HP device manager geprobeerd de draadloze printer te installeren. Alles werd keurig herkend en officieel werd alles netjes geinstalleerd.
Ik heb zoals aangegeven de usb stekker eruit getrokken.
En ziedaar....
Afdrukken gaat niet.
Kijk ik bij Systeem>Voorkeuren >HPliptoolbox dan krijg ik de melding dat er geen HP devices worden aangetroffen.
Wie o wie helpt mij uit de brand?
« Laatst bewerkt op: 2010/08/09, 18:44:34 door laacque »
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Re: HP Photosmart C4599 installeert zichzelf en toch ook weer niet.
« Reactie #1 Gepost op: 2010/08/03, 20:48:23 »
Femke,

Ik heb de printer gereset, printer voor de zoveelste keer herstart en ziedaar.... zo simpel is het dus.
Toch snap ik niet waarom mijn printer bij vlagen dit soort vreemde kuren heeft. Maar misschien moet ik ook wel niet proberen dit te snappen.

Je word bedankt! Nu kunnen mijn dochters eindelijk hun bon voor een spiekpen van de HEMA afdrukken  =D
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Het leek dus alsof het was opgelost, maar nu is de printer weer verdwenen en kan ik het ding ook niet aansluiten... Ik word hier toch echt gek van.
De grap is wel dat mijn andere computer, waar ik geen HPlip gebruik, wel netjes mijn printer ziet.
Betekent dat dat ik gewoon HPliptoolbox maar moet verwijderen?
« Laatst bewerkt op: 2010/08/07, 19:28:56 door laacque »
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Offline sidius

  • Lid
ik weet alleen dat ik mijn hp 6380c installeer zonder usb stekker te gebruiken, ik kies dan voor de jetdirect optie, de 2e, dat werkt bij mij voortreffelijk, zou je ook eens kunnen proberen?

Als mijn printer is "verdwenen" uit de hplip toolbox, dan kan ik helemaal niks meer installeren. Er is maar een oplossing: alle stekkers eruit, rebooten en de zaak weer installeren. Ik moet zeggen dat ik dat wat onhandig vind.
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Okay, dat gaan we uitproberen. Wat een gedoe he.
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Re: [ OPGELOST] HP Photosmart C4599 installeert zichzelf of toch niet.
« Reactie #6 Gepost op: 2010/08/09, 18:45:09 »
Goed, alles doet het (voorlopig?) weer. Bedankt.
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Re: [ OPGELOST] HP Photosmart C4599 installeert zichzelf of toch niet.
« Reactie #7 Gepost op: 2010/08/09, 21:54:21 »
Tja, het is een fenomeen, mijn printer. Soms vindt de computer 'm en soms niet.
Vindt ie hem niet dan gebruik ik dat fijne commando en hopla...
Maar goed, ik hoop dat ik dat commando niet vaak meer hoef te gebruiken want ik ben er echt helemaal flauw van.
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?